Príprava sa začína od rýchlosti cca. 5 km/h, to čo tu zase je za diskusiu? Ak v KE začína príprava od 60 km/h, tak pri rýchlosti pod 60 km/h v KE brzdíte čeľusťami alebo čo?
Ale že sa to tak robiť nemá a že sa tým ničí voz, tak to nevadí, že? Keby ste aspoň rozmýšľali mozgami, tak nebudete nulovať reverz ale dávať tam Núdzovú jazdu (čo teda pomôže iba pri sóle).
Možno... je to podobné ako závlačka, akurát sa to nerozklepáva. Keď to chcem vytiahnuť, chytím to skrutkovačom za tú stranu kde je oko a vyšklbnem to. Naopak, na opätovné vloženie je nutné držať to v kliešťoch, keďže je to pružné. Inak tvar to má rovnaký ako tá závlačka.
Áno, pri vypnutí reverzu sa zrýchlovač vráti do základnej polohy, lenže pri opätovnom zapnutí reverzu sa zrýchlovač postupne vracia do polohy podľa rýchlosti a teda aj brzdenie, resp. príprava účinkuje postupne a nie nárazovo.
Niečo o príprave:
"Výzbroj je vybavená tzv. prípravou, vďaka ktorej zrýchlovač sleduje rýchlosť vozidla pri nezošliapnutých pedáloch a podľa nej nastavuje jazdné a brzdné odpory na vhodnú hodnotu k ďalšiemu zrýchleniu či brzdeniu. Skracuje to čas potrebný na prechod do ďalšieho jazdného či brzdného režimu."
No už som rozoberal všelijaké tlačiarne a podobné veci, kde je mechaniky habadej a závlačky tam boli riešené z takého pružného materiálu, ktorý v rámci možnosti držal tvar, takže teraz už fakt neviem.
Ked ti to v 80ke zacne takto pribrzdovat tak je to naozaj velky prud pripdavy. Ak to robi aj v 40 km/h, tak je to crep. Prilepeny zrychlovac: Mal som moznost viezt sa v takej T3. Takze viem o com to je.
Sarko
Áno, pri vypnutí reverzu sa zrýchlovač vráti do základnej polohy, lenže pri opätovnom zapnutí reverzu sa zrýchlovač postupne vracia do polohy podľa rýchlosti a teda aj brzdenie, resp. príprava účinkuje postupne a nie nárazovo.
Niečo o príprave:
"Výzbroj je vybavená tzv. prípravou, vďaka ktorej zrýchlovač sleduje rýchlosť vozidla pri nezošliapnutých pedáloch a podľa nej nastavuje jazdné a brzdné odpory na vhodnú hodnotu k ďalšiemu zrýchleniu či brzdeniu. Skracuje to čas potrebný na prechod do ďalšieho jazdného či brzdného režimu."