OR ko ti nastavuje zrychlovac do polohy , zodpovednej rychlosti vozidla pri volnobehu. Lenze problem je v tom, ze v KE ked pustis pedal jazdy, vozidlo ti zacne pribrzdovat ako keby si mal zalepeny zrychlovac, oni tvrdia ze to je taky prud pripravy, ale to je podla mna ale aj podla inych a vacsich znalcov konina
to je fasa, ze dpb skusa na linke 201 zaviest dojazdy s cestujucimi, ale ked je vodic lajdak, marna kazda snaha. vcera som sa viezol takouto dojazdovou 201 na kramare a od sokolskej som bol vo vozidle sam. vodic si ocividne chcel zjednodusit sluzbu, takze vynechal zastavky stromova a bardosova,hoci na oboch stali ludia a na stromovej na neho aj mavali. vyhodil ma na magurskej, zhasol svetla v celom voze a upaloval do vozovne. dojazd jak svina.
Tak ma napada taka mensia zvrhlost, co keby sme zaviedli kolajnice z nejakej vhodnej 14-kovej ocele, vymyslim si teraz napr. taku 14373 aby bola dobre zvaritelna... To by sa potom aspon nelamali... Inac kolajnice su obycajna smejdova 10-kova ocel, bez zaruceneho chemickeho zlozenia. Mozno vyhybky su 11-kove. To by chcelo zistit presne.
Tak nahodou, ked sa vypne reverz do neutralnej polohy pri 80 km/h, tak sa nahodou nestoci zrychlovac do zakladnej polohy? AK TOMU TAK NIEJE, TAK NECH MI NIKTO NENADAVA ZE TO PREZENTUJEM AKO SVATU PRAVDU, JA SA PYTAM. Totiz raz sme to skusali na kachne za jazdy, pri 20 km/h sme ho dali do polohy 0 po opatovnom zaradenie smeru vpred to strasne pribrzdilo a bol som informovany ze je to tym, ze sa musel zasa vytocit na jazdny stupen zodpovedajuci tejto rychlosti. Podla mna sa nevypina zrychlovac, ale elektricky odpaja voz, pokial viem maku T3 taky prepinac ktory voz elektircky odpoji, ale zrychlovac sa nestoci, ale sleduje rychlost voza. Opravte ma ak sa mylim, a nie pisat mi ze som to a to.
Myslim si ze vzajomne posielanie sa niekam nie je ten najvhodnejsi sposob. Ja by som mohol tiez vela ludi takto posielat, najma tych co mi denne telefonuju... Ale treba vzdy ponuknut argument a vysvetlit, aj ked to moze vyzerat ako nekonecna praca... Zatial som nikoho nikam neposielal, ale ked ma niekto tam posle, este mi vynada, pricom ma neopravi, tak co mu ma povedat? A iba uvidis ako sa bude Marek na mna jednovat. Ja mu jeho nazor neberiem. Ale akonahle ma niekto na istu vec iny pohlad ako on, tak je ihned truba, hlupak, etc... Pardon, s vynimkou teba.
ja nechcem nic zase tvrdit, ale 65 km/h na rychlodrahe mi pripominalo bratislavsku 50tku. Neraz som sa viezol vozmi T6A5 v KE, ktore o sklzovej ochrane asi v zivote nepoculi, lebo hrabu horsie, ako ty frajery na autach. Dalej nehovorim o velkosti opotrebovania okolkov a o chybnom nastaveni brzdovej sustavy podvozkov na vsetkych typoch vozidlach. Ved je to smiesne ked jedna os na podvozku je zabrzdena a druha sa toci. A kto mu este priserne prudy pripravy, ktore su pri 60km/h, ved to brzdi vozom ako keby mu zalepilo zrychlovac, ktovie ako su nastavene palce zrychlovaca. A neviem si predstavit pustit pedal jazdy pri 80km/h, ved gto pri prude pripravy bol uz na vodic na celnomm skle a substrat ani nehovorim. V KE poznam iba jedineho vodica co vie fakt jazdit z elektrickou, sice na BigMaca sa este nechyta, ale vela vodicov by sa malo ucit co ucit, inac mozu ist robit chybajucu vyzbroj do polovodicovej sustavy neakej elektrickej vyzbroji od Dubnice ?
No a ako strojár si mu to mal vysvetliť a uviesť na pravú mieru?. Inak bigmaca posielam tam, odkiaľ prišiel, aj niekoľkorát denne, keď momotinu tresne, ale on to na rozdiel od Teba akceptuje, neurazí sa ale sa poučí.
T3 je ľahšia ako T2 lebo má vyšší podiel laminátu. A T2 s čumákmi z T3 (jedným, druhým, obomi) boli donadávna bežne k videniu v Brne.
Inak kasňu na tramvaji skutočna samostatne nevymeníš a napriek tomu nie je samonosná?.
Ano, elektrika z T6ky je na urovni roku 1975 a ja som sa zarazal nad tym:
a) preco sa to nerobilo tak davno aj s T3
b) preco taky serbel este vyrabali v r. 1991
Bod b) beriem spat na zaklade toho, ze mi starsi a skusenejsi vysvetlili, ze suciastkova zakladna tu bola naozaj za opicami - to som netusil ani najmenej a bral som to podla zapadnej elektroniky tej doby. Od roku 89 do 91 samozrejme nemohli stihnut vyvinut novu elektroniku a ani sa im nechcelo, takze si priznavam, nepamatam si na komunizmus a beriem to idealisticky.
Kazdopadne plesniva vyzbroj TV1 bola a vsetky T3 ju mohli mat od vyroby
Vsak to si mi sam vravel. Ze ta vyzbroj sa dala poskladat uz v roku 1975. A ako elektrotechnikovi som ti veril. A ked to tu napisem, tak som ihned napadnuty a sprdnuty a poslany kadekam.... To potesi.
Kedysi mi niekto vravel, ze T2 mala oproti T3 jednu chybu: Mala o 6 ton viac, lebo bola samonosna. A ked ti proste odhnije, tak nevymenis kasnu, ale musis cely voz. A toto mi vravel sam Bigmac este dost davno, ale pamatam si to.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BMko