Reakcia na: Sarko #32373:
Dovolím si požiadať :1) Necituj nám tu z nejakej príručky vodiča, tí, čo sa tu momentálne zúčastňujeme diskusie všetci vieme, čo je príprava a žiadne citáty k tomu nepotrebujeme.
2) Ak sa pri zapnutí reverzu zrýchľovač vracia zo základnej polohy do polohy zodpovedajúcej rýchlosti jazdy, tak prechádza polohami, ktoré zodpovedjú NIŽŠEJ rýchlosti jazdy a teda pri postupnom vytáčaní zrýchľovača brzdový brúd postupne nenabieha ale naopak, postupne klesá až na ekvivalentnú hodnotu.
No, ak v tých KE s tými električkami takto jazdíte a ešte sa aj vzájomne presviedčate o tom, že je to tak správne, tak sa nečudujem, že vaše šroty majú už pri 60 prípravu 200A a že v relatívne novej T6 rezonujú kardany tak, že pri 40 nepočuješ vlastného slova.
Sarko
Áno, pri vypnutí reverzu sa zrýchlovač vráti do základnej polohy, lenže pri opätovnom zapnutí reverzu sa zrýchlovač postupne vracia do polohy podľa rýchlosti a teda aj brzdenie, resp. príprava účinkuje postupne a nie nárazovo.
Niečo o príprave:
"Výzbroj je vybavená tzv. prípravou, vďaka ktorej zrýchlovač sleduje rýchlosť vozidla pri nezošliapnutých pedáloch a podľa nej nastavuje jazdné a brzdné odpory na vhodnú hodnotu k ďalšiemu zrýchleniu či brzdeniu. Skracuje to čas potrebný na prechod do ďalšieho jazdného či brzdného režimu."