prečo nemohli ostať 10 minútové intervaly odchodov električiek zo Segnerovej do mesta po 22 tej hodine ? Ďakujem inžinierovi, kvôli ktorému nechytám spoje do Petržalky, že ich tak múdro pomenil. Keby aspon tá jednička šla cez tunel, tak veselo chytám poslednú 83. Včera som nechytil 12 o 22.48 (zo Segnerovej) a ďaľšia o 23.03 sa teperí cez mesto (Šafko - Špitálsku) - absolútne žiadna šanca sa dostať do Petržalky jedine nočák. Cez deň do práce docestujem za 20 - 30 minút, ale domov 90 minút. Nemám byť nespokojný?!!!!
Ma spravdu, Dragan nezakazal opravy HV a neviem kto to kedy tvrdil, to ze udrzba aopravy normalne pokracuju je skor dobry vtip, ale dobre. Nikto z ludi, ktory s HV koncia nepredpoklada a dufam ze ani nechce aby ich niekto prehovaral, alebo nebodaj drzal na silu. Zberac na 38 sa natieral na vezi DO v pracovnej dobe pracovnikmi lahkej udrzby (boli dvaja) pod dohladom veduceho prevadzky a majstra!!!Jediny voz, ktory z HV nema platne papiere je T2 a pokial viem, ked s nou bolDragan vonku tak mu to vobec nevadilo. Rad by som sa dozvedel ako ti ludia co nemajupravomoc pracovatna drahovych vozidlach ohrozuju inych?
My mame zavidiet Prahe? Podla mna by skor mala Praha zavidiet Bratislave, ze tu mame taky ludomilny dopravny podnik, ktory umoznuje cestujucim vozit sa v noci jeho sluzobnymi spojmi! ?
Musim vas trochu podrazdit... V Prahe od vcerajsej noci jazdi nova elektrickova nocna linka cislo 59 v trase Nadrazi Hostivar - Lazarska - Sidliste Repy. Interval je 30 minut, ako aj na ostatnych osmich linkach nocnych elektriciek. V prvej casti trasy tvori preklad s linkou 57, v druhej casti s linkou 58, takze Hostivar i Repy maju celonocne spojenie z centra v intervale 15 minut (doteraz 30 minut).
fobust:Kabínka je taká akú si dodávateľ objedná.Bratislavská 21Tr je jediná s veľkou kabínou.A tie malé kabínky nie sú o nič lepšie než tá CityBusová.Keby si DPB objednal tak mu určite aj 24Tr spravia s veľkou kabínou.A okrem toho,aký význam má básniť o 21Tr,keď sa už nevyrába a nebude vyrábať?Taká je realita a treba ju akceptovať.No a k pomocnému pohonu:V Kapfenbergu nemali trolejbusy s pomocným pohonom.Tam mali duobusy.Daj si od niekoho vysvetliť rozdiel lebo ja som ho tu vysvetľoval už veľakrát a opakovať to už zase nebudem.Pomocný pohon majú napríklad VSETKY trolejbusy v Solingene od začiatku existencie prevádzky.A prosperujú veľmi dobre.
Tak ludia pracujúci s HV patria do kancelárií????A čo povieš na vodiča ktorý sa bez VZDELANIA A PRAXE tlačí na miesto technika II.DTPE.To sme dopadli zbohom rodina.Chceš vedieť jeho meno??????
Drahý fobust.Nieje pravda,že Dragan zakázal údržbu a opravy HV.Údržba a opravy normálne pokračujú.Až nato,že niektorý urazení jedinci vyhlasujú,že končia s jazdením na HV.Asi predpokladajú,že ich bude niekto prehovárať alebo nasilu držat.Asi sa sklamú...Mohol by som Ti povedať ako niektorí "priatelia dopravy"natierali zberač na 38 na červeno.Mali to dohodnuté s Weiglom.Ale keby Weigl videl ako visia desiati"priatelia"na streche voza pod zapnutou trolejou,asi by sa smiechu nezdržal.A keby niekto z nich zahučal dole zo strechy údržba HV skončí asi nadobro.Tak isto Ti možem napísať o nepovolených zásahoch do zapojení vozidiel,nepovolených úpravách brzdových mechanizmov,čiernych jazdách vozidiel BEZ TECH.PREUKAZOV a REV.SPRÁV.Tieto nepovolené úpravy robia osoby ktoré nemajú oprávnenie na samostatnú činnosť na zariadeniach tr.vozídiel, ohrozujú cestujúcich vonku a pracovnikov dielní v areáli.ak máš záujem môžeme podiskutovať,kľudne aj s GR.Predložím dôkazy a kľudne budem menovať a nie sa schovávať za prezívku.KEĎ HAJZEL,TAK PORIADNY.ČO TY NA TO????
nadalej si myslim, ze je to bananova investicia. Aspon teda to, ze nizkokvalifikovanych zamestnancov bude podstatne viac, ako odbornikov. Ale vychod potrebuje COKOLVEK, akukolvek pracovnu prilezitost, aj bananovu. Kto pozna situaciu vo vlakoch Praha-Kosice, ten vie, aki ludia z vychodu odchadzaju a za akou pracou. Montaze a stavby v Prahe, automobilka v Boleslavi, sestricky do ceskych nemocnic, nocni straznici v Prahe, ano, aj profesionalni vodici autobusov. Na vychode zije tiez dost ludi s nizkym vzdelanim, ale chutou pracovat. Lenze migracia obyvatelstva nebude fungovat vzdy tak, ako dnes, kedy jeden clen rodiny pracujuci v CR alebo Nemecku zivi zbytok. Casom to bude tak, ze sa tam prestahuju cele rodiny. Ze to nie je pre Slovensko idealne, je snad jasne...
Predlzenie dialnice D1 od Budimira po Milhost st.hr. by sa malo zacat realizovat co najskor. Dokonca by sa tym jednym vrzom vyriesil i obchvat Kosic a samotna stavba by nebola taka narocna, kedze by viedla v celej trase po rovine (udolie Torysy). Zaujem na predlzeni v useku Hidasnemeti st.hr. - Miskolc by mala mat aj madarska vlada, pretoze vychodne casti Madarska su na tom podobne, ako vychod Slovenska. Zas na druhej strane - ked sa dnes postavis na hranicny priechod Milhost-Hidasnemeti, zistis, ze pre ten objem dopravy, ktory tam je, bohate postacuje ta dvojprudova cesta...
nestaci. Dvere su uzsie o nejakych 16 cm. Kabinu vodica si vodici presovskych Citybusov velmi pochvaluju, mozno mate nejakych inych vodicov. Odporne kino vzadu skryva vykonny dieselmotor, s ktorym sa da aj slusne jazdit, na rozdiel od 21 TrACI. Takze dalej.
bLACKHAVK