Reply on: J #31403:
nadalej si myslim, ze je to bananova investicia. Aspon teda to, ze nizkokvalifikovanych zamestnancov bude podstatne viac, ako odbornikov. Ale vychod potrebuje COKOLVEK, akukolvek pracovnu prilezitost, aj bananovu. Kto pozna situaciu vo vlakoch Praha-Kosice, ten vie, aki ludia z vychodu odchadzaju a za akou pracou. Montaze a stavby v Prahe, automobilka v Boleslavi, sestricky do ceskych nemocnic, nocni straznici v Prahe, ano, aj profesionalni vodici autobusov. Na vychode zije tiez dost ludi s nizkym vzdelanim, ale chutou pracovat. Lenze migracia obyvatelstva nebude fungovat vzdy tak, ako dnes, kedy jeden clen rodiny pracujuci v CR alebo Nemecku zivi zbytok. Casom to bude tak, ze sa tam prestahuju cele rodiny. Ze to nie je pre Slovensko idealne, je snad jasne...Predlzenie dialnice D1 od Budimira po Milhost st.hr. by sa malo zacat realizovat co najskor. Dokonca by sa tym jednym vrzom vyriesil i obchvat Kosic a samotna stavba by nebola taka narocna, kedze by viedla v celej trase po rovine (udolie Torysy). Zaujem na predlzeni v useku Hidasnemeti st.hr. - Miskolc by mala mat aj madarska vlada, pretoze vychodne casti Madarska su na tom podobne, ako vychod Slovenska. Zas na druhej strane - ked sa dnes postavis na hranicny priechod Milhost-Hidasnemeti, zistis, ze pre ten objem dopravy, ktory tam je, bohate postacuje ta dvojprudova cesta...
fobust
A to chces mat vsetky trolejbusy s pomocnym nafotvym pohonom? Aby sme nedopadli ako Kapfenberg... ! ?