Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: NIEKTO z DPB #31325:
akurat nechapem ako to mohli dopustit ludia, s ktorymi sedi v jednej budove (alebo uz nie je?).....
Reply on: NIEKTO z DPB #31325:

Dagan je idiot, zakerak a cerveny kmer. Sam sa vyhlasuje za veteranistu a toto robi? Uz by mu mal niekto rozbit hubu, vsak to co robi nema obdoby. ?
Reply on: Sarko #31327:
Aspon niekto to povie na plnu hubu to, co mnohi davno vieme. Stara dobra ceskoslovenska tradicia korupcie na vsetkych urovniach... 😞
Z metropolí V4 je najskorumpovanejšia verejná správa v Prahe a Bratislave

http://www.orangeportal.sk/dnes/news/article.dwp?level1=43027&level2=43028&article=772117
Reply on: NIEKTO z DPB #31325:
Tak presne ako si napisal, to sa tyka aj mna a Dragan ma strasne sklamal
0903****** to to je telefonne cislo na Zednikovica Dragana, cloveka, ktory z pomsty inym tym co spravili nieco pre historicke vozidla DPB, podrazil nohy vsetkym co pre tieto historicke vozidla nieco spravili. Zakazal opravu HV a ich bezne prehliadky. Dosadil tam ludi, ktory nemaju o tom ani najmensi pojem, i ked su to mozno sikovny ludia ale patria do kancelarii.

PS: nie som nikto z postihnutych tym to zlomyselstvom a podlostou Dragana Zednikovica, som len nezavisly zamestnanec DPB a.s., ktory si vsima ako sa priatelom nicia pred ich vlastnymi ocami predstavy a dosiahnute vysledky na HV.
Reply on: BM #31323:
Možno si niekto čítal fórum a zistil, že to hlásenie niekto počúva... 🙂 Lebo včera 7117 nehlásila. 🙂
Reply on: Hlásiče #31312:
7112, 7113, 7114, 7115, 7116, 7117, 7118 funguju hlasice kompletne aby ste boli v obraze. Sam som si to vyskusal na kazdom voze osobne
Reply on: Hlá #31315:
dokonca aj 7715 dnes uz hlasila 🙂
Reply on: fobust #31320:
napis pls ake dvere su kde , ako funguju a preco su tie sorovske horsie. to vies ja vidim v dverach iba jeden problem a to na karosach tu zapatku a to ze netusim ako spolahlive voci otvoreniu tie karosacke dvere vlastne su...
Reply on: S499.1023 #31318:

1. Nie som jediny kto ma taky nazor na Karosu, ale nikomu ho nevnucujem.
2. Zvratenost SORu BN 12 hodnotim na zaklade uplne choreho interieru pripominajuceho skor prekazkovu drahu ako nizkopodlazne vozidlo. V nizkopodlaznej casti su iba dve este k tomu sklopne sedadla. Okna su prilis vysoko a zle sa z nich kuka von. Je to moj subjektivny nazor a ten voz je naozaj odporny, konstrukcia dveri je tiez davno prekonana, prevedenie CNG vyzera este horsie, je to vrcholne odporne. Ak sa ti to paci, tak si taky SOR kup.
3. Ake mam pripomienky? Napisal som v suvislosti s jeho osobou nejake vyjadrenia? Ja som komentoval isty produkt, nie jeho. Napr. SOR B9,5 povazujem za relativne pekny autobus a som ochotny sa v nom vozit, ale BN12 je odporny, humusny skaredy paskvil. Ako klbovy Shithnis - Quasimodo. A na ten nadvaju nielen fandovia MHD, ale aj bezny substrat.
4. Neviem ako je to v pripade SORu BN12, ale zatial vsetci co ho videli aspon na fotke nemali jednoznacnu odpoved, zatial co Citaro, Solaris, MAN a pod hodnotili velmi kladne. SOR BN12 je odporny, nevkusny. A toto nie je iba moj nazor.
5. Co prezentujem ako dane fakty? Kde som napisal "to je fakt". Fakt je akurat ten, ze dvere na SORe BN12 su naozaj davno konstrukce prekonane. Alebo hadam nemam pravdu? To ako ked napr. ty tvrdis ze zrychlovac je davno konstrukcne prekonany. Alebo nie?
Dnes bola na Patornke v smere do Petrzalky videna nejaka nemecka KT4. Zeby "nova" elina pre Petrzalku ?
Reply on: fobust #31317:
Asi takto: Nemáš nijako podloženú zvrátenosť konštrukcie Karosy, už dupľovane nemáš nijako podloženú zvrátenosť konštrukcie SORu BN12. Zbytočne máš pripomienky k človeku, ktorého nepoznáš a nič o ňom nevieš. Prezentuješ tu svoje subjektívne dojmy a názory ako nemenné a dané fakty.
Reply on: S499.1023 #31316:

Prosim ta, mozes napisat cokolvek chces, kedykolvek chces, kdekolvek chces a komkulvek chces. Kludne mi napis co si myslis. Vazne.
Reply on: fobust #31311:
Nebudem komentovať, lebo by mi zase mohol J vynadať...
Reply on: TeBeCe #31313:
No dobre, tak to zaviedli už aj tam. ?
Reply on: TeBeCe #31177:
okay a ked mam pokazene koleno a nemozem na bicykli?
Reply on: Hlásiče #31312:
hlasenie funguje urcite aj na 7301+7302
U trolejbusov fungujú spravidla : - v 14Trkách všetky, ktoré Andy spomína (po VP), až na (niekedy) 6283
- v 15Trkách zvyčajne v 6617 a 6627 - 6638; ako tu spomínal Andy, "potenciál na hlásenie" majú aj vozy 6618 - 6626, ale tam to ešte (dokedy ešte?) nie je spojazdnené
U električiek to funguje možno tak na 7783+4 a 7785+6, inde to povie maximálne tak "Nasleduje; zastávka", ale povie tiež aj "konečná zastávky prosím vystúpte, ?" (K2S)
U autobusov - iba SORy, hlásenie funguje zrejme na 3515, 3516, 3518 a 3519, najnovšie aj 3521 (Včera na 58(!), mali by opäť zaangažovať tú rozhlasovú hlásateľku, lebo napr. ešte nebola nahratá zastávka "Vihorlatská"), no a po 3521 možno bude hlásenie fungovať postupne na všetkých Andymspomínaných SORoch. ?

Ináč : na 58 - 1 poradie, ale ráno aj poobede tam spraví asi dve - tri kolá aj druhé poradie, ktoré prvému poradiu hradí prestávky, a tiež premáva aj na linke č. 51 (dalo by sa povedať - striedač aj s vozidlom)
Reply on: Z #31308:

Dizajnovo odlisne je v pripade toho vykvetu = odporne. Taky skaredy autobus som v zivote nevidel. Este tam dat 4 dvere a dielo skazy je dokonale. Vidno ze je tam sefkonstrukter z Karosy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.