napis pls ake dvere su kde , ako funguju a preco su tie sorovske horsie. to vies ja vidim v dverach iba jeden problem a to na karosach tu zapatku a to ze netusim ako spolahlive voci otvoreniu tie karosacke dvere vlastne su...
1. Nie som jediny kto ma taky nazor na Karosu, ale nikomu ho nevnucujem.
2. Zvratenost SORu BN 12 hodnotim na zaklade uplne choreho interieru pripominajuceho skor prekazkovu drahu ako nizkopodlazne vozidlo. V nizkopodlaznej casti su iba dve este k tomu sklopne sedadla. Okna su prilis vysoko a zle sa z nich kuka von. Je to moj subjektivny nazor a ten voz je naozaj odporny, konstrukcia dveri je tiez davno prekonana, prevedenie CNG vyzera este horsie, je to vrcholne odporne. Ak sa ti to paci, tak si taky SOR kup.
3. Ake mam pripomienky? Napisal som v suvislosti s jeho osobou nejake vyjadrenia? Ja som komentoval isty produkt, nie jeho. Napr. SOR B9,5 povazujem za relativne pekny autobus a som ochotny sa v nom vozit, ale BN12 je odporny, humusny skaredy paskvil. Ako klbovy Shithnis - Quasimodo. A na ten nadvaju nielen fandovia MHD, ale aj bezny substrat.
4. Neviem ako je to v pripade SORu BN12, ale zatial vsetci co ho videli aspon na fotke nemali jednoznacnu odpoved, zatial co Citaro, Solaris, MAN a pod hodnotili velmi kladne. SOR BN12 je odporny, nevkusny. A toto nie je iba moj nazor.
5. Co prezentujem ako dane fakty? Kde som napisal "to je fakt". Fakt je akurat ten, ze dvere na SORe BN12 su naozaj davno konstrukce prekonane. Alebo hadam nemam pravdu? To ako ked napr. ty tvrdis ze zrychlovac je davno konstrukcne prekonany. Alebo nie?
Asi takto: Nemáš nijako podloženú zvrátenosť konštrukcie Karosy, už dupľovane nemáš nijako podloženú zvrátenosť konštrukcie SORu BN12. Zbytočne máš pripomienky k človeku, ktorého nepoznáš a nič o ňom nevieš. Prezentuješ tu svoje subjektívne dojmy a názory ako nemenné a dané fakty.
U trolejbusov fungujú spravidla : - v 14Trkách všetky, ktoré Andy spomína (po VP), až na (niekedy) 6283
- v 15Trkách zvyčajne v 6617 a 6627 - 6638; ako tu spomínal Andy, "potenciál na hlásenie" majú aj vozy 6618 - 6626, ale tam to ešte (dokedy ešte?) nie je spojazdnené
U električiek to funguje možno tak na 7783+4 a 7785+6, inde to povie maximálne tak "Nasleduje; zastávka", ale povie tiež aj "konečná zastávky prosím vystúpte, ?" (K2S)
U autobusov - iba SORy, hlásenie funguje zrejme na 3515, 3516, 3518 a 3519, najnovšie aj 3521 (Včera na 58(!), mali by opäť zaangažovať tú rozhlasovú hlásateľku, lebo napr. ešte nebola nahratá zastávka "Vihorlatská"), no a po 3521 možno bude hlásenie fungovať postupne na všetkých Andymspomínaných SORoch. ?
Ináč : na 58 - 1 poradie, ale ráno aj poobede tam spraví asi dve - tri kolá aj druhé poradie, ktoré prvému poradiu hradí prestávky, a tiež premáva aj na linke č. 51 (dalo by sa povedať - striedač aj s vozidlom)
Dizajnovo odlisne je v pripade toho vykvetu = odporne. Taky skaredy autobus som v zivote nevidel. Este tam dat 4 dvere a dielo skazy je dokonale. Vidno ze je tam sefkonstrukter z Karosy.
Ja som sa včera viezol v 7785 - 86 - hlásič fungoval v podstate správne, akurát by to chcelo pridať hlasitosť - počas jazdy to totiž takmer nebolo počuť. ?
Hlá