Reply on: ... (VAP) #29630:
Toto svojim sposobom ma opodstatnenie, lebo danu linku vyuzivaju okrem pracovnikov aj pacienti danych zariadeni prichadzajuci z regionov (tj nielen Dubravka, Lamac a DNV), a uz vidis taku 70-rocnu babku, ako Ti ide cez ten vonavy podchod na Patronke...Tym nechcem obhajovat dany stav -- ten kusok trate od Vojenskej nemocnice cez Patronku na Kramare mal uz davno stat. Skoda, ze sa to nepodarilo pretlacit v suvislosti s TESCOm.
A keby ta trat stala -- je vobec trolejbusova linka v podobe dnesnej 49 potrebna? Jeden solo trolejbus by vo vypraveni nechybal viac nez jeden SOR alebo jedna kratka Karosa? Ved keby bol na Patronke prestup na 212 smerom na Kramare, ti, ktori idu len na Kramare (a tych je vacsina) by specialnu linku nepotrebovali, a to malo, co chodi z Patronky 49 az k NOU by mohlo prestupit na 209 na Magurskej -- tam to nie je zdaleka take "fyzicky narocne" ako na Patronke.
Papyr
To DPB fakt nema tych 10-15 milionov Sk na zatrolejovanie tohto useku?
Ad cislovanie duobusov: to, ako si duobusovu linku ocisluje DPB, je vcelku nepodstatne, aj ked od nich sa da ocakavat aj zhovadilost typu "linka 601". Ale... ako by sa k nim spraval Drahovy urad? Povazoval by sa duobus (trolejbus s plnohodnotnym dieselom) za drazne alebo cestne vozidlo? Teda, stacilo by mu evidencne cislo DPB, alebo by potreboval riadnu SPZ?