Reply on: ... (VAP) #29630:
Toto svojim sposobom ma opodstatnenie, lebo danu linku vyuzivaju okrem pracovnikov aj pacienti danych zariadeni prichadzajuci z regionov (tj nielen Dubravka, Lamac a DNV), a uz vidis taku 70-rocnu babku, ako Ti ide cez ten vonavy podchod na Patronke...Tym nechcem obhajovat dany stav -- ten kusok trate od Vojenskej nemocnice cez Patronku na Kramare mal uz davno stat. Skoda, ze sa to nepodarilo pretlacit v suvislosti s TESCOm.
A keby ta trat stala -- je vobec trolejbusova linka v podobe dnesnej 49 potrebna? Jeden solo trolejbus by vo vypraveni nechybal viac nez jeden SOR alebo jedna kratka Karosa? Ved keby bol na Patronke prestup na 212 smerom na Kramare, ti, ktori idu len na Kramare (a tych je vacsina) by specialnu linku nepotrebovali, a to malo, co chodi z Patronky 49 az k NOU by mohlo prestupit na 209 na Magurskej -- tam to nie je zdaleka take "fyzicky narocne" ako na Patronke.
J
Ale keď už stavať podjazd tak pre autá. Ale s tým by sa malo počkať až sa dostavajú dialničné úseky a most K. a uzavrie S. most, ako bude táto križovatka využívaná. A ak by sa ešte aj Štúrová stopla, tak by stačila klasická, !!!dobre fungujúca!!!, preferencia na svetlách.
Práve povrchné vedenie by bolo v prípade povodní lepšie, bo eliny môžu jazdiť až kým nie je na kolajách 10 cm vody. To si v tunely dovoliť nemožeš a uzavieť ho musíš, keď sa k nemu voda priblíži nebezpečne blízko, bo keď začne tiecť dnu, hneď je plný. O tom sa bohužil presvedčili aj v Prahe pri poslednej 500-ročnej vode.