Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #29258:
Ja si myslim, ze ano -- tak, ako je radost sa pozerat na udrziavanu T3. Uznavam, ze toto porovnanie je trochu nevhodne, kedze moralna zivostnost elektriciek je znatelne dlhsia nez smradobusov, no ja mam Ikarusy 2xx rad a nehanbim sa za to. Pokial teda nie su plesnive, hrdzave, neovisa im deravy mech v klbe, nemaju roztrhane sedacky, diery vo vnutornom oblozeni, rozbite dvere a nevykazuju obdobne znaky odpornosti, ktore skoro bez vynimky pozorovat na vsetkych bratislavskych exemplaroch.

Je mi jasne, ze z hladiska atraktivity pre cestujucich, ekologie a spotreby je ich prevadzka dnes uz neziaduca, no nejaky ten rok tu este jazdit budu a keby aspon dojazdili v takom stave, v akom su odfotene tie polske...

Na druhu stranu si myslim, ze bratislavsky dopravny podnik si pri svojej udrzbe ani lepsie vozidla nez Ik280, T3 a 14Tr nezasluzi. A cast cestujucej verejnosti pri svojom pristupe detto.
TO CO SPRAVIL DPB NA LINKE 74 TO NEMA OBDOBY!! ZA JEDNU HODINU IDU IBA DVA SPOJE.Z TOHO JEDEN VYNECHA TAKZE MOZES CAKAT AKO *****!! TERAZ CHODI TAK NATREPANY ZE TO NENI MOZNE!!! A ZEVRAJ SKVALITNOVAT PODMIENKY CESTOVANIA!!! ANI MA NENAPADNE SI KUPOVAT LISTKY!! ? ? ?
Dooost kruta tramvaj - http://world.nycsubway.org/perl/show?28442

Galiyosha: nechapem, to akoze existuju Ikarusy, na ktore je radost sa pozerat? Myslim Ikarusy 2xx?
Na tie polske Ikarusy je radost sa pozerat. Kiezby v takom stave boli aj tie bratislavske. 😞
Reply on: neznama #29239:
Kedze Avion vzdy cestovne poriadky poslal az po nasom prosikani (pricom sme im de facto robili reklamu), rozhodol som sa svoj volny cas vyuzit lepsie ako "otravovanim" nejakeho shopping centra... Ked nechcu mat spropagovanu vlastnu kyvadlovu dopravu, je to len a len ich problem...
Reply on: Sarko #29254:
Mne je najviac luto za Zidovskou-synagogou-teraz-uz-pod-Novym-mostom 😞
Reply on: COLOR #29253:

Aj keď slohy neovládam dobre, v tomto prípade si to určite vystihol správne. 🙂 Pre zahnanie chmúrnej nálady si pozri náš rozprávkový Jakabov" target="_blank">http://www.cassovia.sk/centour/P0003241.jpg">Jakabov palác , ktorý mal za komunistov neuveriteľne padnúť za obeť prestavbe cesty...
Reply on: Sarko #29252:
Zaradil by som to do slohu Socialisticky realizmus ?
Reply on: COLOR #29250:
Viem, bolo jej fakt škoda, mohlo byť z toho vzácne múzeum... ? Z ktorého roku je budova DPB? Mne sa zdá, že je to pomerne nová stavba, nie?
Reply on: COLOR #29245:
Hehe... no tak v časoch, kedy boli Košice hlavným mestom, môže perličkou napríklad 100%-tne ekologická MHD. V Košiciach sa totižto autobusy objavili až v polovici 50. rokov, dovtedy celá MHD fachčala komplet na električkách.
Prešov v roku 1919 v roli akože hlavného mesta ešte MHD nemal.
Reply on: Sarko #29248:
Veru ano. Aj my sme mali staru elektraren, prvu na Slovensku ktoru nam zburali... Skoda ze aj pamiatkari su podplatitelni 😞

Btw. budovu DPB zo strany Dostojevskeho radu zacali rekonstruovat 🙂 Sice len obili tie tri kachlicky co este nespadli ale aj to je uspech ?
Reply on: Andy #29247:
Si nejaky nabruseny pocuvaj 🙂 Radsej sa uc na matury! ?
COLOR: Áno, tak napríklad v bývalom hlavnom meste Košice bola svojho času MHD zaujímavejšia, fungovala ešte aj nákladná električková doprava, mali sme krásnu a malebnú železničnú stanicu s budovou, ktorá by dnes bola zapísaná minimálne v UNESCO a napr. aj neďaleko stojacu starú vozovňu, ktorá neskôr padla za obeť autobusovej stanice...
Reply on: COLOR #29245:
Uz ma stves s tym "aby nebol off-topic". Komu to vadi, ze sa trochu odboci od temy? Urcite to vadi menej ludom ako to tvoje "aby nebol off-topic". Vzdy ked sa o niecom diskutuje, tak sa trochu musi odbocit od temy. Este som nevidel, ze by sa niekde zacalo rozpravat o nejakej jednej teme, a hovorilo sa o tom niekolko dni bez toho, aby sa trochu odbocilo od temy.
Aby to nebol taky offtopic, mali by ste aspon spomenut ze v tych byvalych hlavnych mestach bola pekna MHD alebo tak nieco 😃
Sarko: Áno, ale to bolo kvôli tomu, že bola oslobodená len časť ČSR. Ale aj tak to bolo významné pre ČSR i Košice. Inak BA bola de facto hlavným mestom SR od kedy v nej sídlilo ministerstvo pre správu Slovenska v 1. ČSR.
Reply on: J #29240:
Mne to nemusíš, vykladať, pred týždňom mi prof. Tajták na štátniciach z Národných dejín Slovenska udelil najlepšiu známku ?

Pozadie celého účinkovania pána Králika podľa krásne vystihol Papyr v príspevku #29238, s ktorým súhlasím.

Re #29241 Sarko: No... to je trochu iná kapusta. Hlavným mestom síce áno, ale len na prechodnú dobu, kým sa nepodarí oslobodiť Prahu. To ja potom môžem vyrukovať s Prešovom ako hlavným mestom Slovenskej republiky rád, ktorá tu aj bola vyhlásená a zahŕňala 1/3 súčasnej SR 🙂
Reply on: neznama #29239:
IKEA bus zabezpecuje spolocnost Zajazdy Bratislava a nie DPB, bohuzial cestovne poriadky nam uz nedodavaju. IKEA bus jazdi z Petrzalky kazdu hodinu, z mesta uz nejazdi. Preto je lepsie sa nejako dostat na Hlavnu stanicu a odtial vyuzit linku 61, ktorej cestovny poriadok mame na strankach uvedeny (vlavo v menu).
Reply on: J #29240:
A akosik tiež zabudli napísať, že Košice boli len pred 60-timi rokmi hlavným mestom Československej republiky a sídlom prezidenta Eduarda Beneša sa stal Jakabov palác. Ale aj tak článok nemá chybu. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.