Reply on: Papyr #29258:
Ja si myslim, ze ano -- tak, ako je radost sa pozerat na udrziavanu T3. Uznavam, ze toto porovnanie je trochu nevhodne, kedze moralna zivostnost elektriciek je znatelne dlhsia nez smradobusov, no ja mam Ikarusy 2xx rad a nehanbim sa za to. Pokial teda nie su plesnive, hrdzave, neovisa im deravy mech v klbe, nemaju roztrhane sedacky, diery vo vnutornom oblozeni, rozbite dvere a nevykazuju obdobne znaky odpornosti, ktore skoro bez vynimky pozorovat na vsetkych bratislavskych exemplaroch.Je mi jasne, ze z hladiska atraktivity pre cestujucich, ekologie a spotreby je ich prevadzka dnes uz neziaduca, no nejaky ten rok tu este jazdit budu a keby aspon dojazdili v takom stave, v akom su odfotene tie polske...
Na druhu stranu si myslim, ze bratislavsky dopravny podnik si pri svojej udrzbe ani lepsie vozidla nez Ik280, T3 a 14Tr nezasluzi. A cast cestujucej verejnosti pri svojom pristupe detto.
Vladimír
Pozadie celého účinkovania pána Králika podľa krásne vystihol Papyr v príspevku #29238, s ktorým súhlasím.
Re #29241 Sarko: No... to je trochu iná kapusta. Hlavným mestom síce áno, ale len na prechodnú dobu, kým sa nepodarí oslobodiť Prahu. To ja potom môžem vyrukovať s Prešovom ako hlavným mestom Slovenskej republiky rád, ktorá tu aj bola vyhlásená a zahŕňala 1/3 súčasnej SR