Reply on: Šimi #29275:
Mozem povedat ze aj Ing. Kajdi ma pravdu - z isteho uhlu pohladu. Zrusenie linky 5 vo vecernych hodinach prezijem bez problemov, nakolko mam pripoj linky 11 na linku 12, co vsak teraz, pocas vyluky neplati, takze zasa nieco proti. O vylukach pri rekonstrukciach kolajovych trati mate pravdu, nechapem, preco sa nedokonci rekonstrukcia, mizernych 18 metrov v normalnom termine a musi sa robit dalsia vyluka. Takisto aj Jesenskeho. Tych par metrov tam nevymenili preto, "lebo mame tam umiestnene unimobunky". Takze tolko... Cestujuci ma naozaj byt na zastavke, uz sa mi stalo, ze na Florianskom namesti stale dobiehali babky z kostola a keby vodic proste nezavrel dvere a neodisiel, tak by tam hadam ostal stat 5 minut. Zasa to nechcem zjednodusovat, ale v istych pripadoch sa cakat neda. Napr. ak ma linka meskanie a cakanim by prisla o svetla na krizovatke, etc. A je to aj o vodicovi.
galiyosha
Je mi jasne, ze z hladiska atraktivity pre cestujucich, ekologie a spotreby je ich prevadzka dnes uz neziaduca, no nejaky ten rok tu este jazdit budu a keby aspon dojazdili v takom stave, v akom su odfotene tie polske...
Na druhu stranu si myslim, ze bratislavsky dopravny podnik si pri svojej udrzbe ani lepsie vozidla nez Ik280, T3 a 14Tr nezasluzi. A cast cestujucej verejnosti pri svojom pristupe detto.