Milá slečna. Všetky pripomienky a návrhy na zlepšenie dopravy si mimoriadne ceníme! ☺ Linka č. 22 bude premávať aj cez víkend iba v prípade, že si TESCO a. s. zaplatí jej prevádzku v spomínaných dňoch. Ranný odchod linky 22 nemôžme posunúť, lebo služby na linke č. 22 sú vypočítané tak, aby vodiči nemuseli mať väčšiu prac. prestávku. Keby sme odchod, a teda aj celú službu posunuli o 5 minút, muslea by tam byť pridaná prac. prestávka a tým by sa celá služba predĺžila o Ďalšiu pol hodinu.
Dobry, byvam v Devínskej Novej Vsi a chcem povedať, že som veľmi rada, že predĺžili trasu autobusu č.22. Keď idem do práce mi to veľmi vyhovuje, lebo má konečnú pri Vojenskej nemocnici.Zároveň by som chcela poprosiť, či prvý spoj ráno by nemohol začínať o 5 minút skôr, nakoľko pri Vojenskej nemocnici prestupujeme mnohí na spoj č. 49. Málo kedy ju stíhame. Keď vystupujeme z č.22, autobus č.49 odchádza. Pracujeme v NOÚ, niektorí v SÚSCCH a veľmi by nám to vyhovovalo. Je pravda, že môžme ísť aj č.21 na Patrónku priamo, ale tento spoj býva ráno veľmi preplnený, niekedy nemáme možnosť doň nastúpiť. A tiež by mohol chodiť aj cez víkend, nakoľko tí z mesta okrem 1 spoja č.63, ktorý má dlhé intervaly sa do TESCA nemajú ako prepraviť.ˇDakujem
Dakujem ,,milemu,, vodicovi elektricky c. 9 voz. c. 7837, ktory 8.4.2004 o 8.05 hod pred Blumentalom radsej pockal dalej, pred zastavkou , aby jeho cestujuci ani nahodou neprestupili do el. c.3. , ktora bola na zastavke . Normalne tu stoja 2 elekticky a ludia prestupuju. Zelam mu pekne sviatky.
Nemyslel som konkretne prazske metro so svojimi maratonskymi prestupmi, ale samotny fakt, ze tri linky sa maju krizit v troch miestach a nie v jednom. Okrem toho, kde musis chodboeskalatorovy maraton absolvovat dvakrat? To myslis akoze nastup a prestup, alebo co?
fobust:To nie je zla myslienka,lenze by sme prisli v sedle o novoziskane spojenie NM-smer ZP.A to nechcem,hlavne ked to stoji 500 vozometrov a 3 minuty. Vladimir:Vidis,na to som uz aj zabudol.Ale kedze je to uplne zhodne s tym,co som splodil teraz,tak opat s Tebou suhlasim:-).Myslim,ze kvoli priem.zone netreba tahat vsetky spoje v sedle na ZP,priem.zony maju narazove naroky na dopravnu obsluhu.
Ako som napísal, pod tou bombou rozumej aj výkoľaj, poruchu vozňa a iné viac pravdepodobné problémy. Porovnanie s diaľnicou alebo nejakou žel. traťou podľa mňa nie je na mieste, pretože v celej sieti železníc a v celej cestnej sieti SR neexistuje bod, kde by sa strtávali všetky spoje.
Prestupové body po celom meste zmysel veru majú. Cestujúci potrebuje mať garanciu, že z každej električkovej zastávky sa dostane na inú električkovú zastávku s max. jedným prestupom. Za týmto účelom môžem z Dúbravky prestupovať smerom na Hlavnú stanicu na Poštovej, smerom na Raču na Kamennom nám. a smerom na Zlaté piesky povedzme na Vazovovej. Potreba centrálneho prestupového uzla neexistuje.
Re #28037 tr3mp: Ja si myslím, že vajnorská radiála ako jediná potrebuje všetky spoje až na koniec. Máš tam priemyselnú zónu. V sedle by ale podľa mňa časť kapacity na ŽST Nové Mesto končiť mohla.
Re #28043 Kami: Ja viem, že prestávka na odpočink a jedenie sa do pracovného času nepočíta. Po schválení ZP v roku 2002 bola o tom dosť dlhá polemika, ale skončilo to tak, že sa nepočítať nemusí. Aspoň v Prešove sa nepočíta.
Re #28064 S499.1023: Neviem čo odo mňa teraz chceš počuť (čítať). Keď som tu asi pred pol rokom navrhol celkom seriózny návrh, kde som mal asi 8 električkových liniek, bol som s ním celkom spokojný. Oproti úplne pôvodnému sa ho pripomienkovali aj viacerí účastníci diskusie vrátane Teba. Vtedy sme sa "dohodli" na jednej celodennej linke na Piesky a druhej s konečnou pri ŽST Nové Mesto s tým, že v čase špičky by zachádzala až k vozovni Jurajov dvor. Tamten návrh sa mi celkom páčil a zatiaľ som názor nezmenil.
vdačná