Nemyslel som konkretne prazske metro so svojimi maratonskymi prestupmi, ale samotny fakt, ze tri linky sa maju krizit v troch miestach a nie v jednom. Okrem toho, kde musis chodboeskalatorovy maraton absolvovat dvakrat? To myslis akoze nastup a prestup, alebo co?
fobust:To nie je zla myslienka,lenze by sme prisli v sedle o novoziskane spojenie NM-smer ZP.A to nechcem,hlavne ked to stoji 500 vozometrov a 3 minuty. Vladimir:Vidis,na to som uz aj zabudol.Ale kedze je to uplne zhodne s tym,co som splodil teraz,tak opat s Tebou suhlasim:-).Myslim,ze kvoli priem.zone netreba tahat vsetky spoje v sedle na ZP,priem.zony maju narazove naroky na dopravnu obsluhu.
Ako som napísal, pod tou bombou rozumej aj výkoľaj, poruchu vozňa a iné viac pravdepodobné problémy. Porovnanie s diaľnicou alebo nejakou žel. traťou podľa mňa nie je na mieste, pretože v celej sieti železníc a v celej cestnej sieti SR neexistuje bod, kde by sa strtávali všetky spoje.
Prestupové body po celom meste zmysel veru majú. Cestujúci potrebuje mať garanciu, že z každej električkovej zastávky sa dostane na inú električkovú zastávku s max. jedným prestupom. Za týmto účelom môžem z Dúbravky prestupovať smerom na Hlavnú stanicu na Poštovej, smerom na Raču na Kamennom nám. a smerom na Zlaté piesky povedzme na Vazovovej. Potreba centrálneho prestupového uzla neexistuje.
Re #28037 tr3mp: Ja si myslím, že vajnorská radiála ako jediná potrebuje všetky spoje až na koniec. Máš tam priemyselnú zónu. V sedle by ale podľa mňa časť kapacity na ŽST Nové Mesto končiť mohla.
Re #28043 Kami: Ja viem, že prestávka na odpočink a jedenie sa do pracovného času nepočíta. Po schválení ZP v roku 2002 bola o tom dosť dlhá polemika, ale skončilo to tak, že sa nepočítať nemusí. Aspoň v Prešove sa nepočíta.
Re #28064 S499.1023: Neviem čo odo mňa teraz chceš počuť (čítať). Keď som tu asi pred pol rokom navrhol celkom seriózny návrh, kde som mal asi 8 električkových liniek, bol som s ním celkom spokojný. Oproti úplne pôvodnému sa ho pripomienkovali aj viacerí účastníci diskusie vrátane Teba. Vtedy sme sa "dohodli" na jednej celodennej linke na Piesky a druhej s konečnou pri ŽST Nové Mesto s tým, že v čase špičky by zachádzala až k vozovni Jurajov dvor. Tamten návrh sa mi celkom páčil a zatiaľ som názor nezmenil.
Ale tak ma napada,ze na obsluhu JD mimo spicky by mohla stacit ta 1 celodenna linka,takze napr. 4 celodenne na ZP cez NM (obojsmerne),2 mimo spicku NM,v spicke na JD cez NM.O vyjadrenie by som prosil najma Vladimira.
tr3mp:Je tam Mierova kolonia,po xxx autosalonov-kupovat auto nemozem ist autom:-),budu aj akesi obchody,je tam v pesej dostupnosti to sidlisko v dimitrovke...A naco budovat otocku,ked je tam triangel?
No, nikdy sa mi nezdalo, že by bol úsek Zátišie - JD taký vyťažený, ale to by samozrejme chcelo seriózny prieskum, nie len moje pozorovanie. Čo sa týka otáčania na JD, v územnom pláne (alebo to bol iba nejaký jeho návrh?) je za križovatkou Bojnická - Vajnorská, vľavo v smere z mesta rezervovaný pľac na otočku ... takže triangle by neboli ?
Keby som to nahlasil, tak kym sa tam niekto dotrepe, tak ubehne aj tyzden, ale ked to vytlacim, tak to tam je hned. A druhy dovod, preco nevolam som tu uz nie raz vysvetloval.
A má to nevýhodu v tom, že pri blbej relácii musíš chodboeskalátorový maratón absolvovať dvakrát. Ten trojuholník pražského metra buď nemal byť (križovanie všetkých trás na Wils. nádr.) alebo mal byť vačší. Toto je taký nepodarený hybrid.
I.
Povypravaj sa s Majkom, on by ti vedel k tomu nieco povedat. Vies, isty ludia v DPB to povazuju sa nehoraznu drzost, ak si niekto doma vytlaci cestovny poriadok a vylepi ho na zastavku. ? Na tomto mieste k tomu uz nic viac nenapisem. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Charlie