Inac, teraz ked sa otepluje zacnu zasa masivne vyluky kade tade.... Chaos zacina... ? ? Za chvilu by mohli zasa zatvorit aj Tunel, vsak dlho tam uz nebola vyluka, aj Trnavske myto. ? ?
Este taka drobnost k teme 6MT vs. T2: ? :
NO A CO? ? vyzeralo by to tu dnes ako v Lisabone! ? Aspon by sme mali nosny system kde vby behali 6MTcka s dvoma SGPakmi a bol by to celosvetovy unikat! ? ? A teraz sa hnevaj a hadz tie noze zo Solingenu! A ked ich dohazdes, tak mozeme realizovat uzkokolajnte TGB a la BEUS. ?
Rozhodne je to mensia utopia, ako dufat, ze tu bude niekedy metro... Ako si myslis, ze by tu metro po par rokoch prevadzky vyzeralo? Lepsie ako dnes elektricky? A to vsetko za neporovnatelne vyssie investicie.
Aky nosny system navrhujes ty, ked zavrhujes metro, elektricky, trolejbusy i autobusy?
Rad by som reagoval na Vas clanok "Alternativne riesenie k metru - elektricka"!
Zijem uz par rokov vo Viedni, a pravidelne vyuzivam hromadnu dopravu. Elektrickovy system vo Viedni do podrobna prepracovany a jeden z najlepsich!
Ale aby som sa vratil k jadru veci, za ten cas co tu pouzivam hromadnu dopravu som totiz elektricku v zacpe stat nevidel ?
A to ze je elekt. trat vedena spolocne s cestou ma vyhodu tu, ze je elektricka dostupna hadam v kazdej ulici!
Ano, BA je na metro asi mala....ale spravit z elektriciek hlavny system s pridanim autobusov a trolejbusov je viac ci menej utopia! Staci si pozriet elektrocovu siet...a hlavne kvalitu trati....!
quide
PS: MHD v Bratislave nie je nic viacej ako vysmech Bratislavcanom!!!! ?
alkohol ho premohov: akysi sudruh vodic 2.dpa bol tak smadny, ze pri dojazde do garaze sa zastavil na ESSOpumpe na vajnorskej (cca 600m) od brany vozovne a pozil jedno od hladu. smola, boli tam dopravaci fy. pz sr ba3 a akosi mu dali fukat s kladnym vysledkom. viac podrobnosti neviem, ked zistim, dodam, ale asi bu sluzby volne... takze: na zdravie, pani kolegovia!
No to máš pravdu, závratnejšiu rýchlosť ako 40 km/h som na trenčiankoteplickej trati nezažil.
Len čisto pre zaujímavosť ma ešte napadlo, ak si zoberiem základ šírky karosérie 2,5m a prepočítam to na koeficient k rozchodom 760, 1000 a 1435mm, vyjdú takéto zaujímavé čísla:
základ rozchodu 1435mm:
-prepočítaná šírka karosórie pre rozchod 1000mm - 1740mm
-prepočítaná karosérie šírka pre rozchod 760mm - 1322mm
základ rozchodu 1000mm:
-prepočítaná šírka karosérie pre rozchod 1435mm - 3588mm
-prepočítaná šírka karosérie pre rozchod 760mm - 1900mm
základ rozchodu 760mm:
-prepočítaná šírka karosérie pre rozchod 1435mm - 3290mm
-prepočítaná šírka karosérie pre rozchod 760mm - 4721mm
Samozrejme, otázkou prejazdnosti profilu som sa nezaoberal. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
quide
Zijem uz par rokov vo Viedni, a pravidelne vyuzivam hromadnu dopravu. Elektrickovy system vo Viedni do podrobna prepracovany a jeden z najlepsich!
Ale aby som sa vratil k jadru veci, za ten cas co tu pouzivam hromadnu dopravu som totiz elektricku v zacpe stat nevidel ?
A to ze je elekt. trat vedena spolocne s cestou ma vyhodu tu, ze je elektricka dostupna hadam v kazdej ulici!
Ano, BA je na metro asi mala....ale spravit z elektriciek hlavny system s pridanim autobusov a trolejbusov je viac ci menej utopia! Staci si pozriet elektrocovu siet...a hlavne kvalitu trati....!
quide
PS: MHD v Bratislave nie je nic viacej ako vysmech Bratislavcanom!!!! ?