http://www.grad.e.u-tokyo.ac.jp/~doyama/vienna/bratislava/
http://member.cyberstation.ne.jp/mmb/MBWTRAIN/JR30227022662/bratislava.htm
Reciznali, preloze. Zaujimalo by ma co japonci pisu o Bratislave.. ?
http://member.cyberstation.ne.jp/mmb/MBWTRAIN/JR30227022662/bratislava.htm
Reciznali, preloze. Zaujimalo by ma co japonci pisu o Bratislave.. ?
Sarko
No to máš pravdu, závratnejšiu rýchlosť ako 40 km/h som na trenčiankoteplickej trati nezažil.
Len čisto pre zaujímavosť ma ešte napadlo, ak si zoberiem základ šírky karosérie 2,5m a prepočítam to na koeficient k rozchodom 760, 1000 a 1435mm, vyjdú takéto zaujímavé čísla:
základ rozchodu 1435mm:
-prepočítaná šírka karosórie pre rozchod 1000mm - 1740mm
-prepočítaná karosérie šírka pre rozchod 760mm - 1322mm
základ rozchodu 1000mm:
-prepočítaná šírka karosérie pre rozchod 1435mm - 3588mm
-prepočítaná šírka karosérie pre rozchod 760mm - 1900mm
základ rozchodu 760mm:
-prepočítaná šírka karosérie pre rozchod 1435mm - 3290mm
-prepočítaná šírka karosérie pre rozchod 760mm - 4721mm
Samozrejme, otázkou prejazdnosti profilu som sa nezaoberal. ?