Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #26203:
No praveze ta sa mi az tak nepaci, ale napriklad velmi pekne vyzdobene su nizkopodlazaky na 1. kolone.
Reply on: Tomi #26175:
Kedy a kde budu uverejnene tie fotky ? Celkom rad si ich pozriem, mozno sa tam pojdem pozriet aj osobne. Boli ste aj v tuneli na Palisady a protileteckom kryte ?
Reply on: Andy #26116:
Nie celkom súhlasím, napr. taká 1219 má na čelnom skle aj na kabínke vodiča fialové fólie a vyzerá to perfektne.

Inak chválim, že pri písaní príspevkov stačí iba kliknúť´na jednotlivých smajlov, človek si nemusí pamatať kombinácie znakov na každého z nich. ? ?
Reply on: d3k0 #26188:
Ako to myslíš? Veď hádam na iMHD budú, nie? Možno s omeškaním, ale budú...
Reply on: bigmac #26200:
Presne, vsak aj tak jazdia v noci namrazovky a ziadne vyluky nie su. A keby aj nejaka bola tak by sa dal zalozak... Vsak nocak nema 30 poradi, ze by to mozne nebolo. 🙂
re nocaky: vsade, kde su draty by mal jazdit nocak v elektrickej trakcii. Parove vyhovorky o nocnych vylukach su absurdne!
Reply on: fobust #26198:
Inspirujte sa bud o 370 km na severozapad, alebo o 450 km na severovychod, tam take veci funguju.
Reply on: si #26197:

Suhlasim s nocnou dopravu aj v elektrickej trakcii (teda viac ako linka 516). Na zvazenie stoja aj diametralne linky, treba vsak vypracovat pripoje zo vsetkeho vsade aby to malo zmysel. Mysim si vsak ze je to mozne.
co sa tyka nocnej dopravy, tak je dost liniek co chodia (hlavne koncom tyzdna) slusne narvate 🙂
bolo by ale vhodne upravit siet nocnych liniek a prevadzkovat co najviac vozidiel elektrickej trakcie 🙂
Reply on: fobust #26195:

trasi... ts ts ts... ?
Reply on: Andy #26194:

Ruzinov ti obsluzi hlavne 511, 510 je vlastne okraj Ruzionva. Navyse je tam ciastocny preklad s 509, na konci trasi s 517. 501 a 515 nic take nemaju.
fobust: No neviem ci mam vzdy stastie, ale na linke 510 je to je tak, ze v piatok a sobotu kapacitne tak primerane postacuje ten klbak, a ostatne dni by to zvladol aj kratas...
re: Rychlikovy laminat. co si smrtku videl? nam ziadnu nocnu dopravu neteba, dpb totiz nedava uplatky na magorstrate... na rozdiel od niektoreho cechu blizsie nemenovanych zivnostnikov.
Reply on: tulenique #26186:

To je diskriminacia nepetrzalcanov. ? Ja chodim 501 a 515 (podla toho ci do DNV alebo do Race) a rozohodne tieto spoje nie su prazdne, napriek tomu ze su tam klobasy. Ak by take nieco zaviedli, tak pisem staznost, ze aj ja, ako obyvatel DNV chcem mat vlozeny nocak, ktory bude mat pripoj na 515 smerom do Race. A co? Hadam platim rovnako cestovne ako aj obyvatelia ostatnych mestskych casti. Nocna doprava by sa mala vseobecne zlepsit, nie iba jednym smerom, lebo "tam je velika Petrzalka" a chudaci maju iba dve nocne linky. Smer Raca hadam nie je taky dolezity? Alebo smer Kramare + Lamac + DNV nie? A ine mestske casi, ako Ruzinov alebo Dubravka?
Reply on: S499.1023 #26173:

Hadam sa zhodneme na tom, ze nocniky ba sa mali vseobecne posilnit, vsak to co je v BA nemozno povazovat za skutocnu nocnu dopravu.
Reply on: d3k0 #26187:
Dík za akceptovanie návrhov!
d3k0: A čo takto ešte jednu zmenu. Nepridávať fotečky o polnoci, bo nechce sa mi čakať až do 00.00 O takej 21.00 by to bolo ideálne ☺
Reply on: galiyosha #26179:
To radsej zrusit Chlumeckeho 🙂

Re #26181 Vladimír: No len aby sme sa k 1.3. nedockali aj jednej negativnej zmeny 😉 A to, ze na nete uz nebudu CP v rozumnom formate...
Reply on: Sarko #26127:
Vsetko ine ako normalne domeny (teda *.imhd.sk) sa presmeruje na www.imhd.sk 😉 Co sa tyka WAPu, zmenil som to...

Re #26160 hroch: Rokovat sa rokuje, ale WAP neblokujem. Nakoniec ten nesiel uz predtym, ako som zacal blokovat web ET 🙂 Tesim sa na bostonsky srot! ;-D
Reply on: fobust #26166:
S velkou castou tvojich nazorov na zlepsenie dopravy v BA sa zhodujem, ale pri tych petrzalskych nocakoch ti musim oponovat.

Z mojej skusenosti vyplyva ze najvacsia cast prepravneho prudu je na trase centrum -> Petrzalka, a preto by stalo za to vlozit tie nove vozy medzi sucasne odchody namiesto vypravy 'duplakov'. Co sa tyka cesty spat - opat vlozeny spoj medzi sucasne odchody berie cestujucich (stale je cast ktora chce ist iba do centra) s tym ze v cestaku je poznamka ze na tieto vlozene spoje nie je na hlavnej stanici pripoj.

Samozrejme aby si to prepravny substrat osvojil je dolezite dostatocne onalepkovanie zastavok a a-busov (1-2 letaky na voz su imho malo).

Pouzivanim argumentov typu "cestujuci by to nepochopili, to sa nikdy nerobilo" sa dostavas na argumentacnu uroven veducich pracovnikov na Olejkarskej a ja si myslim ze mas na viac. (-:

V kazdom pripade vdaka DPB i za to malo co pre cestujucich urobil. Este nech je takychto zmien co najviac a zacnem vyuzivat MHD vo vacsej miere ako dnes.

Ked uz DPB dokazal 'potichu' pridat vozy na sluzobne linky, tak by sa imho dalo dohodnut na 'tolerancnom patente' s magistratom aby tieto vozy mohli jazdit ako vlozene poradia, ked magistrat stale odmieta podporit nocnu dopravu v meste. Ak nie je ani ticha dohoda mozna, tak potom je to dost zasadne minus pre sucasne vedenie mesta v mojich ociach.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.