Reply on: fobust #26166:
S velkou castou tvojich nazorov na zlepsenie dopravy v BA sa zhodujem, ale pri tych petrzalskych nocakoch ti musim oponovat.Z mojej skusenosti vyplyva ze najvacsia cast prepravneho prudu je na trase centrum -> Petrzalka, a preto by stalo za to vlozit tie nove vozy medzi sucasne odchody namiesto vypravy 'duplakov'. Co sa tyka cesty spat - opat vlozeny spoj medzi sucasne odchody berie cestujucich (stale je cast ktora chce ist iba do centra) s tym ze v cestaku je poznamka ze na tieto vlozene spoje nie je na hlavnej stanici pripoj.
Samozrejme aby si to prepravny substrat osvojil je dolezite dostatocne onalepkovanie zastavok a a-busov (1-2 letaky na voz su imho malo).
Pouzivanim argumentov typu "cestujuci by to nepochopili, to sa nikdy nerobilo" sa dostavas na argumentacnu uroven veducich pracovnikov na Olejkarskej a ja si myslim ze mas na viac. (-:
V kazdom pripade vdaka DPB i za to malo co pre cestujucich urobil. Este nech je takychto zmien co najviac a zacnem vyuzivat MHD vo vacsej miere ako dnes.
Ked uz DPB dokazal 'potichu' pridat vozy na sluzobne linky, tak by sa imho dalo dohodnut na 'tolerancnom patente' s magistratom aby tieto vozy mohli jazdit ako vlozene poradia, ked magistrat stale odmieta podporit nocnu dopravu v meste. Ak nie je ani ticha dohoda mozna, tak potom je to dost zasadne minus pre sucasne vedenie mesta v mojich ociach.
galiyosha
Moj nazor na zastavovanie L75 na zastavke Pri jazere je asi taky, ze byt to na mne, tak bud zastavka Pri jazere alebo zastavka Herlianska sa uz davno v zastavkovej sieti bratislavskej MHD nenachadzaju...