Kedy a kde budu uverejnene tie fotky ? Celkom rad si ich pozriem, mozno sa tam pojdem pozriet aj osobne. Boli ste aj v tuneli na Palisady a protileteckom kryte ?
Presne, vsak aj tak jazdia v noci namrazovky a ziadne vyluky nie su. A keby aj nejaka bola tak by sa dal zalozak... Vsak nocak nema 30 poradi, ze by to mozne nebolo.
Suhlasim s nocnou dopravu aj v elektrickej trakcii (teda viac ako linka 516). Na zvazenie stoja aj diametralne linky, treba vsak vypracovat pripoje zo vsetkeho vsade aby to malo zmysel. Mysim si vsak ze je to mozne.
co sa tyka nocnej dopravy, tak je dost liniek co chodia (hlavne koncom tyzdna) slusne narvate
bolo by ale vhodne upravit siet nocnych liniek a prevadzkovat co najviac vozidiel elektrickej trakcie
fobust: No neviem ci mam vzdy stastie, ale na linke 510 je to je tak, ze v piatok a sobotu kapacitne tak primerane postacuje ten klbak, a ostatne dni by to zvladol aj kratas...
re: Rychlikovy laminat. co si smrtku videl? nam ziadnu nocnu dopravu neteba, dpb totiz nedava uplatky na magorstrate... na rozdiel od niektoreho cechu blizsie nemenovanych zivnostnikov.
To je diskriminacia nepetrzalcanov. ? Ja chodim 501 a 515 (podla toho ci do DNV alebo do Race) a rozohodne tieto spoje nie su prazdne, napriek tomu ze su tam klobasy. Ak by take nieco zaviedli, tak pisem staznost, ze aj ja, ako obyvatel DNV chcem mat vlozeny nocak, ktory bude mat pripoj na 515 smerom do Race. A co? Hadam platim rovnako cestovne ako aj obyvatelia ostatnych mestskych casti. Nocna doprava by sa mala vseobecne zlepsit, nie iba jednym smerom, lebo "tam je velika Petrzalka" a chudaci maju iba dve nocne linky. Smer Raca hadam nie je taky dolezity? Alebo smer Kramare + Lamac + DNV nie? A ine mestske casi, ako Ruzinov alebo Dubravka?
S velkou castou tvojich nazorov na zlepsenie dopravy v BA sa zhodujem, ale pri tych petrzalskych nocakoch ti musim oponovat.
Z mojej skusenosti vyplyva ze najvacsia cast prepravneho prudu je na trase centrum -> Petrzalka, a preto by stalo za to vlozit tie nove vozy medzi sucasne odchody namiesto vypravy 'duplakov'. Co sa tyka cesty spat - opat vlozeny spoj medzi sucasne odchody berie cestujucich (stale je cast ktora chce ist iba do centra) s tym ze v cestaku je poznamka ze na tieto vlozene spoje nie je na hlavnej stanici pripoj.
Samozrejme aby si to prepravny substrat osvojil je dolezite dostatocne onalepkovanie zastavok a a-busov (1-2 letaky na voz su imho malo).
Pouzivanim argumentov typu "cestujuci by to nepochopili, to sa nikdy nerobilo" sa dostavas na argumentacnu uroven veducich pracovnikov na Olejkarskej a ja si myslim ze mas na viac. (-:
V kazdom pripade vdaka DPB i za to malo co pre cestujucich urobil. Este nech je takychto zmien co najviac a zacnem vyuzivat MHD vo vacsej miere ako dnes.
Ked uz DPB dokazal 'potichu' pridat vozy na sluzobne linky, tak by sa imho dalo dohodnut na 'tolerancnom patente' s magistratom aby tieto vozy mohli jazdit ako vlozene poradia, ked magistrat stale odmieta podporit nocnu dopravu v meste. Ak nie je ani ticha dohoda mozna, tak potom je to dost zasadne minus pre sucasne vedenie mesta v mojich ociach.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
To je diskriminacia nepetrzalcanov. ? Ja chodim 501 a 515 (podla toho ci do DNV alebo do Race) a rozohodne tieto spoje nie su prazdne, napriek tomu ze su tam klobasy. Ak by take nieco zaviedli, tak pisem staznost, ze aj ja, ako obyvatel DNV chcem mat vlozeny nocak, ktory bude mat pripoj na 515 smerom do Race. A co? Hadam platim rovnako cestovne ako aj obyvatelia ostatnych mestskych casti. Nocna doprava by sa mala vseobecne zlepsit, nie iba jednym smerom, lebo "tam je velika Petrzalka" a chudaci maju iba dve nocne linky. Smer Raca hadam nie je taky dolezity? Alebo smer Kramare + Lamac + DNV nie? A ine mestske casi, ako Ruzinov alebo Dubravka?