Inak keď už o tých skútroch? Koľko je vylepovačov CP a noviniek na zastávky? Lebo keby bol jeden, ktorému by sa kúpil skúter so strechov, tak musí za jeden deň prebehnúť celú Petržalku aj s J+R+Č ak nie viac ak kontroluje CP. Myslím si, že by sa ušetrilo na mzdách vylepovačov, ktorý vylepujú CP často nekvalitme. Keby bol za to zodpovedný jeden človek, tak je to lahšie kontrolovateľné a CP by boli častejšie pod okom vylepovača a tak by sa zabezpečilo skoré nahradenie strhnutého CP.
Myslím, že by to malo veľa výhod a všetkých viac ako 1200 zastávok by mohlo byť skontrolovaných pridobrom systéme za pár dní.
Ale možno to nie je dobrý nápad.
Myslím, že by to malo veľa výhod a všetkých viac ako 1200 zastávok by mohlo byť skontrolovaných pridobrom systéme za pár dní.
Ale možno to nie je dobrý nápad.
fobust
Ani mne sa nezda ze ma sirku 2.4 metra... No v Bratislave by to vyzeralo inak. Nielen ze by pekne zakryl kolajnice, ale aj by sa na prvych sto metroch vykolajil. Udajne sa da upravit na rozchod 1000 mm a rozsirit ho na 2.5 metra tiez asi nebude problem. Problem bude to, ze je to najdrahsia tramvaj na svete... Do Bratislavy by som ho bral, ale realne by nam ovela viac pomohlo nieco ine...