Inak keď už o tých skútroch? Koľko je vylepovačov CP a noviniek na zastávky? Lebo keby bol jeden, ktorému by sa kúpil skúter so strechov, tak musí za jeden deň prebehnúť celú Petržalku aj s J+R+Č ak nie viac ak kontroluje CP. Myslím si, že by sa ušetrilo na mzdách vylepovačov, ktorý vylepujú CP často nekvalitme. Keby bol za to zodpovedný jeden človek, tak je to lahšie kontrolovateľné a CP by boli častejšie pod okom vylepovača a tak by sa zabezpečilo skoré nahradenie strhnutého CP.
Myslím, že by to malo veľa výhod a všetkých viac ako 1200 zastávok by mohlo byť skontrolovaných pridobrom systéme za pár dní.
Ale možno to nie je dobrý nápad.
Myslím, že by to malo veľa výhod a všetkých viac ako 1200 zastávok by mohlo byť skontrolovaných pridobrom systéme za pár dní.
Ale možno to nie je dobrý nápad.
S499.1023
A od istého času odmietam prijímať informácie, ktoré sú sprevádzané tým "ale nikomu to nehovor". NEch si ich autor strčí za klobúk. Ak sú s trejsinou skutočne také problémy, malo by byť záujmom DPB aby ich čo najviac medializoval (jednak tlak na výrobcu ohľadne zvýšenia kvality, jednak možnosť zvýšenia ceny). Pokiaľ to chce zatĺkať a tváriť sa aké bombastické vozidlo kúpil, nech sa páči.
Inak trejsiny v podstate toho istého typu jazdia v Hradci, také isté ale už s pomocným pohonom aj v Przni a bez nejakých zásadných problémov.
I.