Asi si vyslúžim "nepáčiky", ale toto je zase jedna z tém, o ktorých nezmieriteľné tábory na iMHD popíšu 20 strán, hoci 78% štandardných používateľov MHD ani netuší, že problém vznikol a ďalších 20% si nevšimlo ani to, že sa niečo zmenilo.
A za seba môžem povedať, že sa mi nové hlásenie páči. Vôbec ho nevnímam ako problém a dokonca ani ako zhoršenie oproti pôvodnému stavu.
Nemyslím si. Podľa mňa pôsobia súčasne hlásenia strašne neprofesionálne, ako keby to rýchlo dali dokopy aby zabezpečili povinnosť mať hlásenie. Ja som zažil veľa dopravy v mojom živote a s výnimkou Torontského metra som ešte nepočul žiadne hlásenie počítačom pri ktorom toto nebola pravda.
K tomu "malému" množstvu informácií v hláseniach pribudlo po odchode z predposlednej zastávky na trase: Nasleduje KONEČNÁ ZASTÁVKA (+eng) XY. Na konečnej samozrejme tiež informácia, že je konečná.
Súhlas. Jediná chyba tej linky je jej mizerný interval, pri 10 minútovom takte to by bola fantastická linka.
Okrem toho 47 by nič nevyriešila, lebo aj tá má "úžasný" 15 minútový interval. Pokiaľ nejde o minibusovú alebo dedinskú linku typu 79 tak v MHD nemá dlhší interval než 10 minút cez deň čo hľadať. MHD nie je ako diaľková doprava, že raz za deň im pošleš obrovský autobus a máš dopyt vybavený. Mnohí ľudia ktorí cestujú MHD majú očakávanie že sa z minúty na minútu rozhodnú ísť niekam, prídu na zastávku a že im v rozumnom čase príde spoj. Preto považujem linky ako 32, 39, 47, 60, 63, 70, atď ako úplný fail.
Pokiaľ by to tam jazdilo aj patrične vyťažené som ticho.. Pribudli nám Slnečnice napr. čo je X krát väčší počet ľudí ako pribudlo v Devíne v rodinnej zástavbe. DNV má nosnú L21.
nuz, zas L29 je jedina obsluha devina a pokial ma premavat ako noty na bubon tak to tiez nie je nijak zaujimave na to aby si to pouzil....
cely problem je v tom, ze mesto sa rozrastlo, naroky obyvatelov na cestovanie zvysuju, ale zo strany mesta je uz vyse 30 rokov objednavka na dopravne vykony v +- rovnakej vyske nereflektujuca tieto zmeny......
L39 má dobrú trasu. Blbý je tam jedine interval. Poskytuje rýchle spojenie Severného Ružinova , Trnavskej do vrchného centra. L63 rozhodne do centra nejde.
L47 ide spodom. Aj teraz to nejazdí nijak plné ani v špičke po Záhradníckej na rozdiel od L39. Od Kolárka ide prakticky skoro v trase L9 o jednu ulicu nižšie.
Včera som po dlhšej dobe cestoval po 19. z mesta do Rače na L3... a veru bol to masaker. Nepremýšľal niekto nad predlžení 5-minútového intervalu aspoň do pol ôsmej/ôsmej?
Neuvažovalo sa tam jednu dobu aj o vybudovaní TT na Súhvezdnú (tú trať by neskôr mohla využiť aj 63 po dobudovaní TT na Brnianskej)? Tá 47 by bola asi najlepšie riešenie, keďže 78 zachádza na Drieňovú, čo by cestu zo Súhvezdnej zbytočne predlžovalo, navyše sa nedá odbočiť z Trnavskej cesty smerom na Tomášikovu a na Maximiliána Hella zase bývajú zápchy. 67 po ŽST NM by zase bola iba lokálny vymeták, na druhej strane by však mohla urýchliť spojenie Vrakune s Novým mestom. Otázne je, či by zastávke Planét nestačila obsluha nejakou lokálnou linkou ako 67, keďže Súhvezdná je v dosahu električiek (prípadne by sa tadiaľ dala odkloniť aj 78) a na Clementisovej/Slowackého jazdí nosná 63 do centra.
Čo sa týka 39, tak tá by sa mohla skrátiť po Zimný štadión, kde by tým vznikol aj prestup na 47 smer Ostredky. 39 by sa otáčala za križovatkou s Kalinčiakovou.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
triskaidekafobia