Po dodaní nových trolejbusov TNS12 sa uvažuje o spojení 41 so 44, takže ak sa tieto dve linky spoja tak áno, dovtedy tam budú jazdiť len začínajúce/končiace 71 a 72.
Chcel by som sa spytat, ci bude niekdy opatovne obnovena pravidelna prevadzka trolejbusov na trati Hrobonova - Prokopa Velkeho - Voz. Hrobonova... ? Dakujem
Predpokladám, že pravý doľavaodbočovací s ľavým priamym. Ale mne to beztak hlava neberie - keď sa tam zmestia štyri pruhy pred svetlami, prečo sa zrazu nezmestia v samotnej križovatke? Nie je to "len" o tom, že autá idúce v ľavom krajnom odbočovacom pruhu idú príliš naširoko - a autá v ľavom priamom to isté? Teda stačilo by upraviť vodorovné značenie tak, aby viedlo autá najmä v tomto kolíznom smere, a nekresliť tam vodiace pruhy pre ostatné vetvy, kde problém nemám veľmi prečo nastať?
Nemohla by sa niekde za tou križovatkou (napr. tam, kde bola dočasná zastávka, alebo za križovatkou s 29. augusta) zriadiť zastávka pre N61 (a N72) v smere do centra? AS je od Dunajskej dosť ďaleko a pritom by sa tam dala na viacerých miestach zriadiť zastávka.
Je tam kvôli policajtom o jeden pruh naviac, pravý odbočovací pruh a ľavý priamy jazdný pruh sa v križovatke stretávajú. Býva tam dosť nehôd, keď sa autá tlačia na odbočujúce autobusy.
Všimol som si celkom zaujímavý ukáž na Križovatke Karadžičova x Mlynské Nivy....
Pravidelne autobusy liniek 50,70,88 smer nábrežie stoja medzi 2 pruhmi a "blokujú pruh smer ulica 29.8, akože signály plán je tam dosť dlhý aby sa vyprázdnili oba pruhy len by ma zaujímalo, či to je z dôvodu vybočovania vleku a nie celkom šťastného riešenia križovatky v smere Mlynské Nivy->29.augusta
3pa3ck3