Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andrej #247317:
To ale zase preháňaš – jediné čo sa od vodičov očakáva je že každý vodič vylúči takýchto cestujúcich z prepravy – to znamená, že im ráznym tónom povie aby vystúpili (z mojich skúseností to vo väčšine prípadov stačí).

A ak cestujúci vystúpiť odmietnu chce sa iba aby kontaktoval vodič dospečing a príde to vyriešiť dispečer (ktorý opäť bude iba rozprávať a ak ceztujúci omietnu vystúpiť bude čakať na políciu).

Ani nejaký SBSkár si nemôže iba tak zmyslieť, chytiť niekoho pod krk a násilím ho vyviesť z vozidla (kam si predpokladám smeroval).

A tak je to správne pokial neašpiruješ na život v krajine v ktorej sa nikto nemusí riadiť zákonmi. Pokial áno odporúčam sa odsťahovať trebárs do Číny.
Reply on: Urbanway 2423 #247314:
Keby ja som bol vodičom tak by som očakával slušnú kompenzáciu za to, že odomňa očakávajú že by som bol pseudo SBS. Neviem prečo by mali vodiči robiť prácu polície a riskovať že ich neprispôsobiví spoluobčania zmlátia.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Urbanway 2423 #247315:
Vraj uvažuje. Zmestí sa tam 53 metrová. Ja len dúfam, že aj v prípade zastavenia dvoch 32,5 metrových súprav nedôjde k blokovaniu odbočenia smerom na Nám. SNP. Stačí mať vhodné navrhnutú geometriu trate.
Reply on: Ma178rek #247312:
O spoločnej zástavke pre 1, 3 a 4 sa už definitívne neuvažuje (aspoň 1-2 prístrešky by ale mali byť na oboch zastávkach)?
Reply on: Cancer #247313:
Nemohla by sa v problémových linkách voziť MsP a/alebo asistenti prepravy ako je to napr. v Ostrave? Kto by nespĺňal podmienky prepravy a tým nemyslím len neplatný lístok by bol vykázaný, resp. by ani nemohol nastúpiť. Nechávať to na vodiča je podľa mňa dosť zlé, keďže vodič môže z kabíny ťažko zabrániť ich nástupu a navyše je pochopiteľné, že sa mu nechce samému dohadovať so skupinou neprispôsobivých cestujúcich. Ešte by tu bola druhá jednoduchšia možnosť a to tá, že Fafruny (po novom Pri letisku) by obsluhovala len lokálna 69 a 163.
Reply on: Ma178rek #247311:
Si najprv ujasnite čo chcete riešiť. Ak je problémom cestovanie bez lístka na to máme prepravnú kontrolu, ktorá môže začať vykonávať kontroly aj inde ako len stále na svojich trasách kde ryžujú na turistoch a cudzincoch.

Ak vám vadí že vás iný cestujúci obťažujú (hlukom, zápachom, prípade že majú znečistený odev alebo sú opití) to môže vodič (a mal by minimálne keď ho na to iný cestujúci upozornia) riešiť už teraz bez toho aby sme zavádzali nástup prvými dverami.

Ale keď od toho vodiči dávajú ruky preč a odmietajú takýchto cestujúcich riešiť neviem prečo očakávate že sa niečo zmení ak budú musieť nastupovať prvými dverami. Na to aby mohol skontrolovať lístok musí najprv tie dvere aj tak otvoriť a keď ich otvorí nemá ako fyzicky zabrániť tomu aby takýto cestujúci nepokračovali ďalej do vozidla aj bez lístka.
Mesto neplánuje na trvalo dočasnej zastávke Centrum osadiť prístrešok????
A možno by nebolo zle spraviť zastávku zvýšenú na štýl Blumentálu. Detto Jesenského
Reply on: irizar #247308:
Tak by sa to potom rozšírilo ďalej ..
Proste nejako treba zasiahnuť a toto by bolo jedno z tých síce drastickejsich riešení ale myslím si že by to dosť znizilo počet pasažierov bez lístka
Reply on: irizar #247308:
Som zvedavý ako to tam dopadne. Zhodou okolností sa návrh na koncepčne veľmi podobné riešenie jednej linky aktuálne spracúva v Nitre.
Reply on: 6207 #247303:
Vyzerá ako terajší minister 😂
Reply on: Ma178rek #247306:
V Usti maju nastup prednymi vsetky autobusove linky, cize hento nebude ziadna vynimka.
A teda nepoznam pomery konkretneho sidliska v Usti, ale presne viem, ako by to dopadlo v BA. Spodina by sa proste prepotacala o zastavku dalej alebo blizsie, obvykle rovno po ceste, ohrozujuc seba aj vodicov prechadzajucich aut, a nastupila tam.
Reply on: Ma178rek #247306:
To, že v Ústí sú súdruhovia hulváti ešte neznamená že aj Bratislava musí ísť tou cestou.
Reply on: 6207 #247303:
Len mi nesedí ten rok 1981. Sú tam zábery z trate na Kramároch a po Štefánikovej, avšak, ak ma pamäť neklame, na Kramáre sa začalo (po obnovení) jazdiť až od 1.1.1982.
Reply on: 6207 #247303:
Pekné video, zaujímalo by ma, koľko nových vodičov zostane pri tomto remesle aj o 40 rokov, ako tento súdruh.
Reply on: mrcheef #247300:
Tak ono medzi Klientskym centrom a Novym Mestom by to znieslo kludne okrem ineho aj dalsiu zastavku na znamenie v okoli toho ihriska pri Kuchajde. Je to cca 650 metrov medzi zastavkami a dalej ak ratame ostatne. A pri tom ako tam napreduje vystavba aby tie sportove ihriska o chvilu nezastavali.
Reply on: TomJ #247293:
Vlastne ano, mas pravdu, 92 jazdi uz iba na zmeny. Tak potom nic 🙂

A #NajlepsieVedenieVHistorii mohlo tu 192 predlzit uz teraz. Tie 2 zastavky vyjdu snad lacnejsie ako vselijake pseudolinky, ktore teraz zavadzaju.
Reply on: Urbanway 2423 #247299:
V prípade zrušenia 39 na Ostredky radšej predĺžiť 67 na stanicu N. Mesto, aj keď tam by som videl problém v chýbajúcej zastávke na križovatke s Rožňavskou od N. Mesta smerom na Ostredky.
Reply on: TomJ #247294:
Kvôli jednej zastávke by sa naozaj neoplatilo zavádzať novú linku, predĺženie 67 by bolo užitočnejšie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.