Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david11 #246524:
Z 84 sa coraz viac stava cisto skolska linka. Mimo spicky skoro nikdo nejazdi. 84 By bohate stacila rano a od konca 4 do 8 vyucovacej hodiny na zakladnych skolach. Kombinacia 83 + 99 bohate v petrzalke staci, ako je mozne vidiet cez vikend. Alebo minimalne by 84 mala mat posledny spoj tak 20:00
Reply on: david11 #246524:
Plne súhlasím, niektoré zmeny ktoré som mal na mysli bola len úvaha, tak ako aj pri L67, keby bola zrušená L39.
L75 by som naozaj neskracoval.
Ono riešiť linky len aby sme prestupovali, nie je dvakrát príjemné.
L75 má veľmi dobrú trasu, len k nej treba pritiahnúť cestujúcich ako aj k L67 ale nie skrátením trasy. Samozrejme, že v sedle kľudne sólo busy 12m.
Už dlho spomínam, že DPB má úvahu preplnených vozov. Ja sa rád zoznamujem ale nie keď sme telo na telo.
Sú linky, ktoré treba zrušiť, prípadne, ak sa to ďá zlúčiť a sú linky, ktorým treba len pomôcť.
Reply on: Valec #246525:
O tom 49€ lístku sa mýliš a veľmi. Tento rok nebol zavedený. MVG München ho zaviedol na základe iných nemeckých miest v čase Covidu. Má ho dodnes.
Reply on: Salomon #246523:
Ten 49 € lístok v Nemecku zaviedli od 1.5.2023 (počas minuloročných letných prázdnin mali jeho obdobu za 9 €). Zaviedlo ho spolkové ministerstvo spolu s jednotlivými krajinami s tým, že táto cena je masívne dotovaná - hovorí sa o 3 mld. €. Takže porovnávajme porovnateľné.
Reply on: Salomon #246523:
L75 ak chcú skrátiť tak iba kvôli dlhému súbehu s nosnými trolejbusmi. Súhlas, že by sa tam uživilo aj sedlo no s kraťasmi.
L67 ak predĺžiť tak po Vajnorskú pre prepojenie radiál. Do centra fakt súbeh robiť netreba.
L31/39 treba fakt riešiť teraz v prázdninovom režime je síce papierový preklad 10 min. no v reále to ide v lepšom prípade 15/5 v horšom aj 17/3 smer CSU pre meškanie L39.
L74 okrem návozov na smeny nejazdí nejak vyťažená. V špičke od Bajkalskej jazdí posilnená L61 v 7,5 min.int.
L83+84 určite je priestor na redukciu hlavne večer. Ani L34 ani L84 pred reko karloveskej radiály nejazdili tak dlho. L34 do 21h a L84 do 22h z osekaným intervalom. Potom nám L4 vozí od Karlovky ďalej večer vzduch..

Inak my si tu jazdíme od kovidu stále v prázdninovom režime pri električkách okrem hodinky ráno v prac.dni.
Večer po 21h. dokonca v horšom. Nový prázdninový netreba ani komentovať. Okrem špičky víkendový režim.
Reply on: TomJ #246497:
V niečom súhlasím a v niečom nie.
Nesúhlasím, tebou navrhované, skrátenie linky 75. Zjavne tou linkou necestuješ, (iba dedukujem), inak by si vedel, že od Čiližská je cestujúcimi, využívaná. Ja by som jej zaviedol celodennú a celotýžďňovú premávku s tým, že v sedle každých 20 min. Ona má veľmi dobrú trasu, len je nevyužitá.
Ďalej, linke 67 by som trasu upravil, lebo je tiež nevyužitá. Linku 39 by som zrušil, náhrada by bola linka 31, z lepším intervalom a končila by Trnavské mýto/pripadne Jelačičova. Miesto linky 39, v úseku Trnavské mýto-Astronomická, by som predĺžil linku 67 a tým by sa možno, pritiahli cestujúci.
Linku 74 by som nechal tak, jak je!
Linka 83 už mala mať dávno lepší interval ako ho má dnes. Bezohľadu na to, že má výpomoc, linku 84.
Ono v DPB majú zvláštne myslenie. V Nemecku, v čase Covidu, zaviedli 49€ lístok na veškerú dopravu a majú to dodnes. V Mníchove v rámci šetrenia, linky nerušili, iba predlžovali interval.
To je rozdiel medzi nami a nimi.
Reply on: gejza #246521:
Tak zrovna od tohto bezplatného plátku sa nikdy nedalo očakávať kvalitné spravodajstvo 😃
Reply on: upravovač fotiek #246513:
Ak by v médiách (a je úplne jedno či v lokálnych alebo celoštátnych) pracovali profesionáli, tak by k tejto správe okamžite prišiel aj analytický materiál obsahujúci zhodnotenie stavu v DPB a.s. podľa dostupných zdrojov, analýzu príčin a sadu odborne podložených a formulovaných otázok s cieľom získať relevantnú reakciu.
Bohužiaľ, tento prístup som v rámci médii už dlho nezažil. Preč sú časy Gavrila Gryzlova, Slava Kalného, Jána Čomaja, Milana Vároša či Hany Ponickej.
Reply on: Oliver91 #246515:
Cca pol hodinu dozadu tam asistovala nejaká dodávka, ale žeriav žiadny...
Reply on: 3pa3ck3 #246516:
je ale az na urovni asi stvrteho vagonu tesne pred priecestim
Reply on: Petto #246510:
A aký majú v DPB plán s 94?
Reply on: Petto #246512:
ADD3. Linka 70 nejde na zastávku Bajkalská. Ono, kombinácia 70+98 je v pohode, len neviem, či je v čase striedania zmien Slovnaftu v 70 ešte voľná kapacita.
Reply on: Oliver91 #246515:
Pod tými vozňami je výhybka?
v prístave sa zadarilo
20. deň pokuty sa neráta Arrive, čo mi nereaguje na mail o vyvalenom označníku, a teda absentuje akákoľvek informácia na zastávke Senec, Boldocká cesta, pričom podľa zmluvy to má byť do 24 hod. napravené.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

https://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/76466-chysta-sa-v-bratislave-zdrazovanie-cestovneho-a-rusenie-niektorych-liniek-mhd

Pre občasných cestujúcich, ako som ja, je to len väčšia motivácia na občasné cesty do mesta využiť automobil.
Reply on: TomJ #246497:
ADD3. To akoze rovnaka trasa ako L70 ? 😁 ADD4. To uz malo byt davno, ak by bol problem s kapacitou v sedle tak prejazdy z L93
Reply on: marek1978 #246493:
12min prosim uz nie. Uplne nekompatibilny interval,ktory sme uz tusim zrusili vsade.
Reply on: david11 #246509:
Sumi sa, ze tam neostane ani jedna z nich 😁. Ale prave ta tretia
Reply on: TomJ #246503:
L94 je dosť využívaná od Blumentálu počas celého dňa. Ak by prišlo k jej zrušeniu ostala by tam iba L31 v intervale 20 min. (jazdíme častejšie ako metro).Budovanie tohto prestupného uzlu by stratilo potom aj zmysel.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.