keby tak radšej prišlo k zriadeniu zastávky Tesco Lamač na hlavnej Lamačskej ceste, kde by mohli stáť 83,84. Plus vyriešiť aj priechod smerom na Polianky, aby sa tam prestalo prebiehať na divoko
Zachádzka k Tescu Lamač je dobrá otrava aj na 63-ke. Raz som si to stopoval a celý okruh trval až tri minúty. Po troch minútach som bol na tom istom mieste
Papierovo sú to tuším 2 minúty. Pri jazde z Vrančovičovej pod hlavnú stanicu (16 minút so zachádzkou) je zdržanie samotnou zachádzkou 12,5% celej doby jazdy.
V dnešnom stave sú vlastne z Lamača dva "motáky". 30 cez Segnáre a 63 cez Tesco Lamač. Lepšie by bolo mať rýchly spoj (63, vyhodiť Tesco) a pomalý (30, zachádzka aj k Tescu, možno aj cez Pod Zečákom). 30 určite až po Patrónku, ak by bol problém s prestávkovaním, otáčať sa dá aj pri Kauflande, 130 by sa tak mohla úplne zrušiť.
Ak je Tesco Lamač taký stred sveta, že tam musí všetko stáť, lepšie by bolo spraviť zastávku smer Patrónka priamo na Lamačskej ceste (nika už je hotová : https://goo.gl/maps/TviqgUWemg7fJZhX6 )spolu s novým priechodom. Každému cestujúcemu, ktorý nejde do Tesca, by to ušetrilo denne pár minút života.
Hlavne Dubravku odrezu teraz od Tesca Lamac ak sa L20 skrati po Podvornice,preto by mala ostat aspon polovica spojov k Tescu.
Alebo sa budu vozit ludia dookola cez Bory a Lamac
Strme vrsky tipujem obnovenie zachadzok vybranych spojov L37.
Podla mna miesto na dalsie 12m vozidlo na prestavky na Patronke je. Pri najhorsom preco by tam nemohol byt 1 striedac? Pripadne mat prestavky v Dubravke.
Áno, linka 30 by mala lepšie prestupy na Patrónke. Otázka je, či je tam dosť miesta aby prestávkovala. Neviem ako by to bolo s potrebou vodičov/vozidiel, ak by sa predĺžila, alternatvíne, ak by si to nevyžadovalo vodiča a voz naviac, by mohla ísť na Červený most (prestup na Mokrohájskej).
Obsluhovať Strmé vŕšky regiobusom? A čo na to BID?
3. 30 mala ísť aspoň po Patrónku, pretože takto sa z nej bude celkom zle prestupovať, keďže na Patrónke stojí oveľa viac spojov ako na ŽST Lamač/Vrančovičovej.
4. 36 by sa mohla nahradiť odklonením niektorého regiobusu (napr. 215) na Strmé vŕšky, prípadne k Nemocnici Bory (možno by sa aj niečo ušetrilo oproti jazde na Patrónku). Ak by to bola 215, tak by mohla ísť aj cez Záhorskú a Trstínsku.
Môj názor, ako občasného využívateľa služieb DPB a zároveň devínskonovovešťana:
1. Skrátnie linky 20 po Podvornice je návrat k stavu spred pár rokov, na ktorý som bol zvyknutý. Zanikne prestup na hrane medzi linkami 4 a 20, čo ma neteší, ale je to dočasné, než sa vybuduje električka na Bory. Spraví sa aspoň priechod pre pešiakov aj na opačnej strane nástupnej zastávky Pri kríži pre električky? Interval 15 minút je tiež zlepšenie oproti 20 minútovému.
2. Linka 21 bude premávať cez víkendy v 15 minútovom intervale a všetky spoje pôjdu k VW. Zruší sa súčasný stav "každý 2. spoj po "Pri Sandbergu" (Na hriadkach). Súhlasím. Alternatívne by mohol každý 2. spoj linky 21 končiť na starom obratisku Jána Jonáša (VW1), ale neviem ako to budú vnmať obyvatelia minisídliska pri zastáke Jána Jonáša, ktorá by bola obslhovaná v intervale 30 minút.
3. Nová linka 30, predpokladám, bude zachádzať k Technickému sklu, bude to kvázi "moták" medzi Dúbravkou, Lamačom a Tescom Lamač.
4. Zrušenie linky 36 OK, nahradí sa obsluha Záhorskej predĺžením linky 130, ktorá by tak ku krematóriu iba zachádzala? Je premávka po OC Patrónka dotovaná Kauflandom? Ak nie, tak by som ju poslal cez Polianky na Dúbravskú cestu a linku 35 skrátil do podoby lokálneho motáku medzi obratiskami električiek a trolejbusov v trase Dlhé diely - Borská. Ak je obsluha OC Patrónka hradená Kaufladom (alebo iný dôvod prečo nemôže byť zrušená), ponúknuť im alternatívu predĺženia vybraných spojov linky 43 a linku 130 upraviť ako som písal vyššie.
Ja viem že BT slúchadlá si v móde ale môže vodič za jazdy takto počúvať???
Akože mne to nevadí pokiaľ sa nestane nejaký prúser a má iba 1 slúchadlo ale nestretol som sa ešte s tým
Petto
Alebo sa budu vozit ludia dookola cez Bory a Lamac
Strme vrsky tipujem obnovenie zachadzok vybranych spojov L37.