V prípade zrušenia 39 na Ostredky radšej predĺžiť 67 na stanicu N. Mesto, aj keď tam by som videl problém v chýbajúcej zastávke na križovatke s Rožňavskou od N. Mesta smerom na Ostredky.
Načo je na tej schéme budovaný úsek petržalskej električky? To má pre používateľov schémy nulovú hodnotu, len ju to robí ešte viac vizuálne prehustenú...
To fakt mala byť linka Astronomická - Martinský cintorín? To kto takéto blbosti vymýšľa? Keby to fungovalo ako linka na zavolanie, tak dajme tomu. Tiež dúfam, že neprejde skrátenie 66 do trasy Domkárska - Mierová.
Čo sa týka zjazdu od Sitiny do Lamača, tak okolo 13:10, keď tade 92 pôjde asi ešte nie sú také veľké zápchy, či?
Myslím si, že obsluhu Tesca budú musieť časom prehodnotiť. Buď predĺžením 192 alebo vedením všetkých spojov 30 po Patrónku.
By ma zaujimalo, preco 30 ma Patronku ako "hlavnu konecnu" (plne vyfarbene cislo linky) a Lamac ako "obcasnu" konecnu.
EDIT: a prave ma napadlo, ze s 92 to riadne "posrali" po D2 - lebo vsak zjazd do Lamaca je poobede vecne upchaty pomaly az ku Sitine A doteraz nechapem, preco 192 nepotiahnu aspon k Tescu Lamac, hlavne ked tam teraz ma byt P+R.
Áno, ale nie je to zbytočné meniť? Jedine sa mohla mýliť 21 s 50, ktoré však nemajú ani jedno spoločné nástupište, alebo možno s 83/84, kde zatiaľ nejazdia vozidlá s LED displejmi. 31/39 mohli tiež zostať tak, ako sú, lebo tiež nemajú spoločné nástupište s 96 a spolu majú interval 5/10 minút.
Ak sa 2 linky s tou istou farbou nikde nestretnu, tak si myslim, ze je to OK pouzit. Predsalen mas limitovane mnozstvo farieb a svetlo zelena a limetkovo zelena na LCD displejoch bude vyzerat rovnako.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.