Dva sa tam "v pohode" určite nezmestia. To je možné len keď ich tam umiestnite "bokom", čím ohrozujete život svojho dieťaťa pri prípadnom vynútenom brzdení. Kočík musí byť pri preprave umiestnený bezpečne, čo je možné len pri jednom kočíku.
Dobrý deň, práve som v buse 6801 a šofér tvrdí že môže zobrať max. 1 kočiar (aj keď sa v pohode zmestia 2 vedľa seba). Čo je toto za nehoráznu blbosť???
Jasne, Japonsky model parkovania, ktory zaviedli, lebo na uzemi Metropolitnej oblasti Tokyo, ktora je skoro 4x mensia ako cele Slovensko, zije 7,5x tolko ludi (5,5 vs 40,7 miliona).
Mne sa najviac páči model Vauban vo Freiburgu am Breisgau. Pri každom dome je pár parkovacích miest. Tam môžu parkovať návštevy, remeselníci, zásobovanie a podobne. Miestni tam môžu stáť krátkodobo, aby si vyložili nákup a podobne. Parkovať musia v parkovacom dome na okraji sídliska.
na druhej strane, nikdy k nim nepride nik na navstevu ? alebo vsetky navstevy co k nim pridu pouziju vyhradne verejnu dopravu ? ci tam sa uz akosi "ocakava" ze to nechaju kdesi vo verejnom priestore.....
(osobne sa mi inac aj tak najviac pozdava japonsky model kde si nemozes zaregistrovat auto pokial nemas pren zabezpecene miesto kde ho parkujes....)
Zaujímavé video. Spomínam si jeden prípad, kedy v jednej malej mestskej časti na okraji Bratislavy odmietli vydať stavebné povolenie pre rekonštrukciu a nadstavbu rodinného domu, pokiaľ majiteľ nemal ako vydokladovať možnosť parkovania piatich áut na pozemku - teda záhrade - domu. Bolo to iba pár rokov dozadu. Nastalo "kreatívne" kreslenie a schválilo sa to bez akejkoľvek zelene. Samozrejme reálne sa tam urobil trávnik a záhrada. Rodina nevlastní 5 automobilov ani nebude. Teda ak ju mesto nedonúti nekonečným "optimalizovaním" MHD.
Ex L54 mala veľmi dobré trasovanie. Jazdila natrieskaná.. Podobne ex L37 cez Kramáre. Pokiaľ bolo ľavé odbočenie do Šancovej jazdili tade vybrané regio spoje, ktoré mali zastávku na Račku kvôli BEZke.
To by bol dosť blbý argument, keďže 39 v tej trase zostala. Pri L54 sa argumentovalo najmä tým, že je to dlhá linka s množstvom križovatiek so zápchami (pamätám si, že z Vazovovej na Račianske mýto sa bežne išlo aj 15 minút) a ak ju chcú najmä kvôli Petržalke posilniť, musia sa čo najviac takým miestam vyhnúť.