Reply on: Mario2375 #246471:
Absolútne súhlasím a normálne by som sa stavil o veľké čapované že ani jeden z tých čo ti dali mínusko nie sú vodiči a v živote toto povolanie nerobili, zároveň mi je ľúto, že niektorých argumentačné schopnosti siahajú maximálne po možnosť dať niekomu palec dole, ja to tu nerobím už len z princípu aj keď s niekým názorom nesúhlasím, ale nevadí, k téme... Mňa ako vodiča vcelku poteší keď človiečik ktorý dobieha má toľko slušnosti zdvihnúť tú ruku a poďakovať, je to pre mňa znak toho že to neberie ako samozrejmosť a mám motiváciu potom zas pri ďalšej príležitosti počkať iných a toto bolo ešte nedávno vcelku bežné a nakoniec vodičovi počas tej 10 hodinovej služby dokáže viacero drobností zlepšiť deň... Lenže je tu jeden malý háčik a to ten, že takýto jav prejavenia vďaky cestujúceho začína byť čím ďalej tým viac raritný, takže samozrejme že motivácia vodičov ľudí počkať je minimálna, ono by asi bol ideál začať vnímať fakt, že vodič nie je zrúda ktorého najväčším životným šťastím je ľuďom zatvoriť dvere na zastávke pred nosom ale ak sa to náhodou stane tak v absolútne drvivej väčšine to má svoje opodstatnenie.
Oli61
- zrušiť L163 - každé ráno smer Račko ju vidím plnú náhodnými cestujúcimi, namiesto bezdomovcov pre ktorých je primárne určená.
- zrušiť L130
- skrátiť L30 po OC Patrónka a sčasti nahradiť L130
- skrátiť L53 po Depo Trnávka (na Zlatých pieskoch prestup na L4), potiahnutie k depu Trnávka kvôli tomu, aby nebola bez obsluhy OC Rožňavská (SPS)
- zredukovať interval na L95 celotýždenne
- na viacerých linkách zredukovať víkendový ranný interval ( netýka sa liniek, ktoré majú interval 30 a viac min.)
- zrušiť L154 - v dobe zlej finančnej situácie priveľký luxus.
- L78 skrátiť po Trnavské mýto a otočiť ju cez Novú dobu ako súčasnú L53
- skrátiť L75 po Depo Krasňany
- zrušiť L39, ponechať L31 po Trnavské mýto. Po výmene trás L63 a L61, prvú menovanú ukončiť striedavo na Ostredkoch/Avion
Rozhodne neredukovať L36 (ako je v návrhu), už teraz ma biedny interval, tam treba skôr posilniť)