ja som inac pocul aj take nejake info, ze zrusenie 15min listkov nesplnilo ocakavania (teda ze by si zrazu vsetky nakupy nahradil tymi polhodinovymi)....
a co sa tyka obmedzeni, je po (komunalnych) volbach.....
Keby mu tam zatiaľ nastúpili, uvedomil by si po návrate, že tam má cestujúcich, ktorí tam predtým neboli? Keby náhodou prišla kontrola lístkov, nemal by v takom prípade problém aj vodič, že neustriehol nástup cestujúcich?
Ešte nevieme, či je to naozaj pravda.
Čo sa týka 36, tá je v súčasnej verzii aj tak nanič. Radšej tie vzkm obetovať na obsluhu Nemocnice Bory a obsluhu Strmých vŕškov riešiť zachádzkami linky 215.
Tá 74 ma trochu prekvapila. Otázne je, či bude v úseku Vlčie hrdlo - Prístavný most stačiť špičkový interval 15 minút.
No a cestovné lístky - tu mi príde dosť hlúpe rušiť 30 min lístok. Napríklad môj otec dodnes nadáva na zrušenie 15 min lístka. Platiť 1,50 e za dve-tri zastávky mi príde moc. Ale je pravda, že cestovné máme pomerne lacné.
Vodič na 605 prišiel z BA do SC, aut.st., pokračuje ako 645, a bez toho, ze by otvoril zadné dvere pre vystupujúcich, tak si otvoril predné a ako prvýopustil vozidlo. Na výzvu, nech otvorí zadné už nepockal, lebo okamžite vystúpil a išiel do trafiky. Tak sme vystúpili cez predné a nastupujuci zatiaľ ďalej čakali v daždi, kým sa vráti, samozrejme bez toho, že by sa ponáhľal.
Keď už redukovať, tak si myslím, že toto by asi najmenej bolelo:
- zrušiť L163 - každé ráno smer Račko ju vidím plnú náhodnými cestujúcimi, namiesto bezdomovcov pre ktorých je primárne určená.
- zrušiť L130
- skrátiť L30 po OC Patrónka a sčasti nahradiť L130
- skrátiť L53 po Depo Trnávka (na Zlatých pieskoch prestup na L4), potiahnutie k depu Trnávka kvôli tomu, aby nebola bez obsluhy OC Rožňavská (SPS)
- zredukovať interval na L95 celotýždenne
- na viacerých linkách zredukovať víkendový ranný interval ( netýka sa liniek, ktoré majú interval 30 a viac min.)
- zrušiť L154 - v dobe zlej finančnej situácie priveľký luxus.
- L78 skrátiť po Trnavské mýto a otočiť ju cez Novú dobu ako súčasnú L53
- skrátiť L75 po Depo Krasňany
- zrušiť L39, ponechať L31 po Trnavské mýto. Po výmene trás L63 a L61, prvú menovanú ukončiť striedavo na Ostredkoch/Avion
Rozhodne neredukovať L36 (ako je v návrhu), už teraz ma biedny interval, tam treba skôr posilniť)
Vsak to - najcastejsie vyuzivam, ak idem MHD, elektronicky 30 minutovy listok za €0,81. Ak budem platit teraz za kratke cesty €1,5 (ci €1,35 elektronicky) tak to sa mi rovno oplati ist autom. Usetrim si cas, nutnost sledovat CP, prestupy a naklady nebudu o moc vyssie.
A uz vidim tie reci "to ti zdrazenie o €0,54 tak vadi?" - ano. V kontexte toho, ze sa suska o 2x takej dani z nehnutelnosti, vypalnom na parkovani a celkovom zvyseni cien vsetkeho mi to vadi - ak uz platim rezidencne parkovanie tak usetrim aspon niekde tych 10 eur mesacne a XY minut az hodin.
Apropo to potom DPB dlho nevydrzi ta 2 priecka "najlepsej MHD"
Zrušenie 30 min. lístka, a tým pádom de facto zdvihnutie základnej sadzby na 1,50 € prakticky zlikviduje medziregionálnu prepravu, lebo to už je viac než cena litra benzínu, čo väčšina interregio cestujúcich neminie na svojej jednorazovej ceste namiesto autobusu. Well done "klimatický lístok". Každý pôjde po jednom v aute, a každý tým ušetrí.
ked chce prestúpiť, tak vystúpi z jedného a čaká na ďalší spoj.. by som chcel vedieť koľko z vás ma silne slová ale v skutočnosti za panelom ani nesedelo
Arrivaderci
A uz vidim tie reci "to ti zdrazenie o €0,54 tak vadi?" - ano. V kontexte toho, ze sa suska o 2x takej dani z nehnutelnosti, vypalnom na parkovani a celkovom zvyseni cien vsetkeho mi to vadi - ak uz platim rezidencne parkovanie tak usetrim aspon niekde tych 10 eur mesacne a XY minut az hodin.
Apropo to potom DPB dlho nevydrzi ta 2 priecka "najlepsej MHD"