Reply on: Ike #246163:
Damage ale môže mať rôzne úrovne. Iste, to že sa mi predĺži cesta bude bolieť tak či tak, ale ak si ešte budem musieť dať rezervu ďalších 30 minút na náhodnú premávku, tak to bude bolieť ešte viac.K operatíve viď #246153 na ktorý si pôvodne reagoval - časy výluky by mali byť fixné, aj keď sa uzávierka skončí skôr.
zakaznik
Všimol som si, že maratón sa koná každý rok, takže niektoré výlukové plány je možné použiť aj opakovane.
Pochybujem, že oddelenie cestovných poriadkov je celoročne pracovne vyťažené na 100%. Takže niektoré veci je možné pripravovať aj vopred, dokonca aj s tým, že sa niektoré varianty sa nedostanú do praxe.
Ale vieme ako to funguje v DPB. Keď sa kedysi otváralo obchodné centrum Eurovea (1), tak v DPB z toho boli šokovaní a začali riešiť linkové vedenie v oblasti pár dní vopred. Keďže si asi nikto z managementu nevšimol stavebný ruch vedľa DPB a nikomu ani na um nezišlo, že by mohla prísť v súvislosti s tým nejaká požiadavka na zmenu organizácie dopravy.