Reply on: Ike #246163:
Damage ale môže mať rôzne úrovne. Iste, to že sa mi predĺži cesta bude bolieť tak či tak, ale ak si ešte budem musieť dať rezervu ďalších 30 minút na náhodnú premávku, tak to bude bolieť ešte viac.K operatíve viď #246153 na ktorý si pôvodne reagoval - časy výluky by mali byť fixné, aj keď sa uzávierka skončí skôr.
Ike
DPB za túto prácu samozrejme zamestnancov zaplatí, ale zaplatíš to na konci dňa ty, ako obyvateľ mesta.
Skúsim Ti dať jednoduchší príklad:
Mesto si nevie vybrať z troch variantov severnej tangenty a postaví teda všetky tri a potom sa "uvidí". A keď sa uvidí, zvyšné dve varianty zbúra. Tu tvoja argumentácia so súkromníkom úplne zlyháva.
Na to, aby boli grafikony v tabuliach a informačnom systéme je pri dnešnom rozsahu výluk potrebné, aby sa vytvoril komplet alternatívny grafikon a samozrejme je potrené zabezpečiť, aby bola medzi vodičmi minimálna chybovosť.
No a z toho kompletne alternatívneho grafikonu sa použije zopár minút a zvyšok bola úplne zbytočná práca a aj to nie je garancia, že bude vzhľadom na operatívu použiteľný. Ako keby si na obed ošúpal zemiaky a hodil ich do koša.
Preto vravím, že je v prvom rade bolo potrebné zabezpečiť, aby rozsah výluk nebol takto gigantický, lebo zastaralý informačný systém, ktorý vyžaduje množstvo manuálnych vstupov a do toho disciplinovanosť vodičov, dnes cestovanie rozhodne nezachráni.