Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #245470:
X70
Reply on: Viko #245474:
Ja vychádzam z tlačovky p. Rybníčka, ktorý spomenul intervaly.
Reply on: si #245473:
To nepopieram, táto moja poznámka bola smerovaná iba k situácii, keď by mesto a DPB boli kvôli finančnej situácii nútení znížiť rozsah výkonov MHD
Reply on: N/A #245469:
V Košiciach je dopravný podnik na pokraji kolapsu už roky, bez ohľadu na posledné zmeny vo financovaní samospráv. Tamojšia situácia teda neznamená, že rovnaké veci sa zrazu začnú diať aj tu.
Reply on: 3pa3ck3 #245472:
vzhladom na to ze objednavane vykony sa v meste +- 25 rokov nemenili ale mesto sa popri tom znacne rozrastlo do sirky (a pocet obyvatelov+navstevnikov na dennej baze tiez nemalo narastol) a chce presvedcit obyvatelov aby auta nepouzivali (a idealne ani nevlastnili), vyska objednavanych vykonov by sa sice zmenit mala, akurat ze smerom nahor a to dost poznatelne....
Reply on: Ike #245465:
Osobne by som radšej bral zníženie počtu liniek pri zachovaní rozumných prestupov miesto výraznejšieho zhoršenia intervalov na existujúcich
Reply on: Ike #245470:
67, ktora bola presmerovana po 5 ci 10 rokoch? 😃
Reply on: 810zssk #245468:
Premýšľam, ktorá bola posledná použiteľná linka vedená do nového developmentu. 80ku nespomínam, tá momentálne obsluhuje obratisko 😂
Reply on: Ike #245465:
Samozrejme, počet liniek sa znížiť nemusí. Stačí preriediť interval, skrátiť trasy.

Pointa je aj tak niekde inde.

Len bolo dosť zvláštne pozerať reportáž z KE ako ľudia ostali na zastávkach.
Reply on: Ike #245465:
Debata je ale o obsluhe novej oblasti. To je nárast výkonov v každom prípade.
Reply on: Ike #245465:
Alebo opačný prípad: Púchov. 😂
Reply on: si #245463:
Humorista. 😃

Vsak spravia klasicky ofajc. Obmedzia a zdrazia MHD, zvysia dane za nehnutelnost, zavedu parkovaciu politiku na este viac uliciach za vyssiu cenu, urcite sa pokusia spoplatnit vjazd do centra mesta, nariadia Mestapu viac pokutovat a potom chrumkavo sa budu vyvazat sluzobnym BMW na akciu, kde namaluju cyklociary na cestu, aby "pomohli Bratislavcanom, Bratislavcankam a Bratislavcano" rychlejsie cestovat po meste 😃
Reply on: N/A #245460:
Počet liniek nesúvisí s objemom výkonov. Zober si taký Trenčín pred reformou.
Reply on: si #245463:
Vidíme čo sa deje aj v MHD KE.
Samosprávy sú na kolenách a nárast IAD zhorší už aj tak kritickú situáciu.

Bude to zaujímavé.
Reply on: N/A #245460:
pokial sa mesto rozhode ist cestou znivania vykonov verejnej dopravy (lebo setrime) tak by bolo celkom vhodne aby neprudilo obyvatelov pouzivajucich na dopravu svoje auta.... ono ani dnesna ponuka v mnohych oblastiach nie je dostatocna na to aby ti co dnes auta pouzivaju nejak masovejsie prestupili do verejnej dopravy...
Reply on: Maxo #245461:
Ďakujeme za informáciu.
Ako chodia na Mierku regionálne autobusy, tak ja si radšej už zoberiem TAXÍKA do Malaciek, než by som chodil o polnoci na doslova hodinovú cestu busom kde sa nedá ani pospať 😐
Reply on: ReBarbor #245452:
Pri súčasnej finančnej situácii budú zrejme linky ubúdať, nie pribúdať.
Reply on: ReBarbor #245452:
Skúste prosím zvážiť možnosť adresovať podobnú otázku aj tým, ktorí realizujú výstavbu v danej lokalite - ak tam má viesť MHD, určite to majú predrokované s Magistrátom aj s DPB a.s. ... samozrejme, skúste osloviť aj tieto dva subjekty
Na Tupého by skôr bolo treba dobudovať chodník a rozšíriť ju
Nech mi je odpustené: a kde je tam priestor na rozšírenie a chodník?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.