V Košiciach je dopravný podnik na pokraji kolapsu už roky, bez ohľadu na posledné zmeny vo financovaní samospráv. Tamojšia situácia teda neznamená, že rovnaké veci sa zrazu začnú diať aj tu.
vzhladom na to ze objednavane vykony sa v meste +- 25 rokov nemenili ale mesto sa popri tom znacne rozrastlo do sirky (a pocet obyvatelov+navstevnikov na dennej baze tiez nemalo narastol) a chce presvedcit obyvatelov aby auta nepouzivali (a idealne ani nevlastnili), vyska objednavanych vykonov by sa sice zmenit mala, akurat ze smerom nahor a to dost poznatelne....
Vsak spravia klasicky ofajc. Obmedzia a zdrazia MHD, zvysia dane za nehnutelnost, zavedu parkovaciu politiku na este viac uliciach za vyssiu cenu, urcite sa pokusia spoplatnit vjazd do centra mesta, nariadia Mestapu viac pokutovat a potom chrumkavo sa budu vyvazat sluzobnym BMW na akciu, kde namaluju cyklociary na cestu, aby "pomohli Bratislavcanom, Bratislavcankam a Bratislavcano" rychlejsie cestovat po meste
pokial sa mesto rozhode ist cestou znivania vykonov verejnej dopravy (lebo setrime) tak by bolo celkom vhodne aby neprudilo obyvatelov pouzivajucich na dopravu svoje auta.... ono ani dnesna ponuka v mnohych oblastiach nie je dostatocna na to aby ti co dnes auta pouzivaju nejak masovejsie prestupili do verejnej dopravy...
Ako chodia na Mierku regionálne autobusy, tak ja si radšej už zoberiem TAXÍKA do Malaciek, než by som chodil o polnoci na doslova hodinovú cestu busom kde sa nedá ani pospať
Skúste prosím zvážiť možnosť adresovať podobnú otázku aj tým, ktorí realizujú výstavbu v danej lokalite - ak tam má viesť MHD, určite to majú predrokované s Magistrátom aj s DPB a.s. ... samozrejme, skúste osloviť aj tieto dva subjekty
Yasuhiro2
Nech mi je odpustené: a kde je tam priestor na rozšírenie a chodník?