ked sa tu riesi obmedzovanie spojov, intervalov a liniek tak mam na to riesenie. to riesenie je vratit pana jana zachara do funkcie, on by to vyriesil do konca leta. Bez ironie! zastavam sa nazoru, ze najlepsia mhd bola prave za neho, vtedy sa normalne zvysovali trzby a rozumne sa investovalo. dalsie napady na zlepsenie financnej situacie su:
1. zrusit vsetky predajne miesta a pokladnice zssk, aj na hlavnej stanici bez nahrady, nahradit obchodmi
2. nechat zeleznicnu dopravu na tratiach 110,120,130,180,190,127, 188 po presov, mozno 131. Vsetky ostatne trate by som vytrhal a samozrejme predtym by som zrusil dopravu tam. takto budeme mat omnoho viac penazi aj na udrziavanie hlavnych trati.
3. obmedzit rozpocet zsr na 990000 eur rocne, zeleznice dostavaju prilis vela a potom kvoli tomu dostavaju matky s rodinami menej nez treba
4. zakazat cestovat bez elektricenky tym co maju trvaly pobyt v bratislave, teda kto by byval v bratislave tak by mal zakaz chodit na mhd s listkami, jedine s elektricenkou
5. zrusit vsetky automaty a predajne miesta dpb
6. zdvihnut ceny listkov o 300 percent a zrusit vsetky zlavy
7. zrusit linky 131, 184, 7, 23, 25, 26, 92, 39, 59
8. zaviest v mhd povinne nastup prvymi dverami ako je to v arrive
9. sprivatizovat zssk a zsr
10. zrusit nocnu dopravu v bratislave
Ohľadom L31 sa spýtam naopak: Nemohla by z CSU premávať len po Lanfranconi s tým, že jej záťaž prevezme v zostávajúcom úseku L4 a L9?
Lebo predlžovanie z Blumentálu po Jelačičovu sa mi nezdá byť úsporné opatrenie, pokiaľ sa teda nemyslí, že špičkový interval takto novo vytvorenej L31 sa zmení na 10 minút.
V Mníchove lístok za 49€ v cenníku ani nebol lebo nie je jeho súčasťou. Majú ho len na určité obdobie, potom zanikne. Chápeme sa? Ty sa chceš opierať o niečo, čomu ani nechápeš a ideš len svoje. Poprosím, čítaj aj s porozumením druhých.
Je jedno či je to v appke alebo nie, položka nie je v cenníku. Appka MVGO (iná na webe nie je) ponúka presne ten istý sortiment s tými istými cenami, ktorý je v cenníku. Za 49 € je tam len Deutschlandticket zavedený pred dvoma týždňami. Zatiaľ čo mesačný lístok na zónu M je 63,20 €.
L75 má pôvodnú trasu ešte z čias expresu L109. Jedine čo sa s ňou riešilo bolo pridanie zastávok po trase a postupné predlžovanie intervalov. Ona postupne totiž strácala cestujúcich pre zrušenie škôl a podnikov v Krasňanoch. Ranné kolóny na oboch koncoch jej tiež nepridávajú na atraktivite. Samozrejme, že prestup je nepohodlný.
Vlčie hrdlo - Prístavný most máš L70. L98 na Bajkalskej bohate stačí. V špičke 6 - 7,5min.
Veď aj teraz mimo návozov na zmeny je slabá obsadenosť na L74.
A naco je dobre spojit 77 a 79 ? Ked prinajlepsom su od seba Vlcak a Lieskovska 2,9 km tj zbytocne prejazdy by tam boli alebo ako spojena linka. Na 77 su myslim 3 soferi (2 vozidla) na 79 2 soferi a 1 voz. 4 soferi a 2 vozidla by to ale mozno dali tu spojenu 77+79 no pri naraste vzkm.
Teoreticky este mozu spoje L77 zo Spalovne pokracovat po novej ceste ponad R7 do Lieskovca, Ketelca
Súhlasím so zrušením L39 a náhradou vo forme L31 od CSU po Jelačičovu. Zároveň by sa mohla potiahnuť L67 po Žst Nové Mesto.
Urobiť z L74 niečo na štýl L25 (účelové spoje) nie je rozumný nápad, okrem rafinérie obsluhuje aj časť Ružinova od Prístavného mosta po Vlčie Hrdlo (nevraviac o tom, že na úseku Bajkalská - Prístavný most ostane len L98).
Ak už je snaha dosiahnuť aspoň nejakú úsporu, tak by som sa napríklad vrátil k nedávnej diskusii o L79 a L77 - obsluha oblastí za Slovnaftom jednou linkou.
Z 84 sa coraz viac stava cisto skolska linka. Mimo spicky skoro nikdo nejazdi. 84 By bohate stacila rano a od konca 4 do 8 vyucovacej hodiny na zakladnych skolach. Kombinacia 83 + 99 bohate v petrzalke staci, ako je mozne vidiet cez vikend. Alebo minimalne by 84 mala mat posledny spoj tak 20:00
Plne súhlasím, niektoré zmeny ktoré som mal na mysli bola len úvaha, tak ako aj pri L67, keby bola zrušená L39.
L75 by som naozaj neskracoval.
Ono riešiť linky len aby sme prestupovali, nie je dvakrát príjemné.
L75 má veľmi dobrú trasu, len k nej treba pritiahnúť cestujúcich ako aj k L67 ale nie skrátením trasy. Samozrejme, že v sedle kľudne sólo busy 12m.
Už dlho spomínam, že DPB má úvahu preplnených vozov. Ja sa rád zoznamujem ale nie keď sme telo na telo.
Sú linky, ktoré treba zrušiť, prípadne, ak sa to ďá zlúčiť a sú linky, ktorým treba len pomôcť.