Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #245486:
Choď si vyskúšať čakanie na prestup z L4 na Zlatých smer Rendez alebo Vajnory. To ani večer nemusí byť.
Prípadne v Rači do hornej Rače alebo tiež Rendez či Pánty.
Radšej by mohli obnoviť L2 z Hl. st. na Nové Mesto.
Reply on: Petto #245486:
Úplne bežné prestupové časy pre dochádzajúcich, napríklad na staniciach.
Reply on: michaela43 #245479:
Nie, radšej by mali obnoviť L5 z Dúbravky do Rače. 😛
Reply on: Klepeto #245485:
Tak zrovna "hento" by sa nemuselo 😁
Reply on: Joyki #245480:
Pridaj, mimo spicky cakas aj 7-8 ,vecer uplne standardne aj 10min ked ti pred nosom zdrhne 32/33 a ides z centra L4 ....... pri rannom bordeli na L32 z Hlavnej stanice po 8.hodine bezne cakas aj 15min kym sa dovali L33.
Inak s tou X70 by sa mohlo niečo urobiť. Možno by sa mohla L66 nechať po trhovisko Miletičova ako bola predtým a X70 by z Bajkalskej odbočila na Prievozskú a pokračovala po trase L66 na Grófsku nivu. X70 by sa prečíslovala na L76 a dal by sa jej 20 min. interval celý týždeň.
Reply on: 810zssk #245482:
Ale tak vďaka nej nemáme technicky najstarší most v Bratislave pomenovaný Nový most 😂
Reply on: 810zssk #245482:
Kombinácia 4 + 32/33 je rovnaká pre oba prípady 😉
Reply on: Joyki #245480:
Vďaka Táni Rosovej netušíme či je reč o Námestí SNP, alebo Moste SNP 😃
Reply on: Ike #245470:
L66 Grófska niva. Development Nuppu na Mlynských Nivách.
Reply on: michaela43 #245479:
Čo je také nepríjemné na Riviére čakať na mieste výstupu 3 minúty?
Mohla by sa pridať linka ktorá by išla z SNP na Dlhe diely.
Reply on: gejza #245477:
To je len náhrada za zrušenú zastávku. Navyše Ike písal o použiteľnej linke, nie X70.
Reply on: Ike #245470:
X70
Reply on: Viko #245474:
Ja vychádzam z tlačovky p. Rybníčka, ktorý spomenul intervaly.
Reply on: si #245473:
To nepopieram, táto moja poznámka bola smerovaná iba k situácii, keď by mesto a DPB boli kvôli finančnej situácii nútení znížiť rozsah výkonov MHD
Reply on: N/A #245469:
V Košiciach je dopravný podnik na pokraji kolapsu už roky, bez ohľadu na posledné zmeny vo financovaní samospráv. Tamojšia situácia teda neznamená, že rovnaké veci sa zrazu začnú diať aj tu.
Reply on: 3pa3ck3 #245472:
vzhladom na to ze objednavane vykony sa v meste +- 25 rokov nemenili ale mesto sa popri tom znacne rozrastlo do sirky (a pocet obyvatelov+navstevnikov na dennej baze tiez nemalo narastol) a chce presvedcit obyvatelov aby auta nepouzivali (a idealne ani nevlastnili), vyska objednavanych vykonov by sa sice zmenit mala, akurat ze smerom nahor a to dost poznatelne....
Reply on: Ike #245465:
Osobne by som radšej bral zníženie počtu liniek pri zachovaní rozumných prestupov miesto výraznejšieho zhoršenia intervalov na existujúcich

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.