Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: not.my.god #244707:
Nepamätám si presne, čo za dokument to už bolo, ale trať na Bory by sa mala podľa neho odpájať z oblúkov obratiska, čiže z vonkajšej koľaje by sa stala (s výnimkou krátkeho úseku) prejazdná koľaj. Mňa by ale skôr, zaujímalo, kde by mala tá trať na Boroch končiť (ak je to už známe)?
Reply on: not.my.god #244712:
V budúcnosti sa buď počíta s predĺžením 47 k TIOP Ružinov (to by si ale vyžadovalo výstavbu TT, resp. nákup ďalších parciálov), alebo sa hovorilo aj o predĺžení 67 z Astronomickej cez Ivánsku cestu k ŽST Nové Mesto. 39 by v takom prípade zanikla a 31 by premávala asi po Zimný štadión. V súčasnosti by mohla 39 aspoň obsluhovať Blumentál aj v smere k CSÚ.
Neboli inak ešte také návrhy predložené, ktoré by sa týkali ponechania obsluhy CSU výlučne na linku 31? Mám na mysli formát, žeby 31 premávala od CSU na Trnavské mýto, prįpadne k Centralu na Jelačičovu a jej premávka by sa dala regulovať lepšie než teraz keď je tam zapletená aj o ničom premávajúca linka 39? Navyše 31 a 39 idú často v závese za sebou a 39 ide narvaná ako prvá. 39ku by mohli radšej zrušiť a jej spoje včleniť do linky 61, ako spoje Hl.st. - Súhvezdná.
Reply on: N/A #244709:
V predvolebnej diskusií by ktorý politik povedal, že hrozí prúser alebo urobili chybu?! Len taký, čo by si chcel odpáliť šance na víťazstvo. A ani po voľbách ti politik nepovie pravdu. A taký, čo ju povie, tak už dávno je nepopulárny. Pravda bolí a slováci ju neznášajú. 😞
Reply on: N/A #244709:
Preto hrozí strata všetkých peňazí určených na tento projekt? Pravda je taká že zmluva bola neskoro podpísaná, až po termíne čo vláda vyhlásila že všetky nevyčerpané eurofondy pôjdu na sanovanie vysokých cien energií do štátneho rozpočtu. Teraz sa Bratislava musí modliť aby urobila vláda výnimku a tých 95 milión € mestu nechala na el. trať.
https://euractiv.sk/section/ekonomika-a-euro/news/pre-presmerovanie-eurofondov-podnikom-chce-vlada-rusit-aj-zazmluvnene-projekty/
Reply on: Jajboli #244708:
Podľa predvolebných diskusií je všetko v úplnom poriadku.
Reply on: Ike #244702:
Je to niekde zverejnené, keď už mudruješ? 123456 písal, že zverejnené to ešte len bude ... tak s čím sa mám kam posunúť, ak to nie je zverejnené?! 🙄
Reply on: Arrivaderci #244704:
Až keď bude zverejnená podpísaná a zverejnená zmluva o spolupráci.

Dolaďujú sa ešte detaily.
Reply on: N/A #244703:
Mohol by som sa spytat, ci je to niekde zverejnene? Rad by som sa na to pozrel aj ja ako to planuju 🙂
Reply on: not.my.god #244701:
Výkresy sú už dávno spracované a trasa určená, vrátane riešenia obratiska.

Ešte niečo o čom nevieš?
Reply on: not.my.god #244701:
Človek by čakal, že sa za ten čas *niekam* posunieš, ale vidím, žiaľ, nie.

Dáš si otázku, odpovieš si na ňu a samonaserieš sa a už tu šíriš bludy. Projekt s električkovou traťou samozrejme existuje, musí. Máš UPN, máš ÚGD. Na zabezpečenie súladu s projektom sú tu inštitúty DUR resp. DSP.

Toto nie je transport tycoon de luxe.
Reply on: Petto #244686:
Prečo sa tam nehovorí aj o električkovej trati? Resp. ako mienia riešiť neskôr obratisko "Pri kríži" keď sa bude trať predlžovať a kadiaľ bude viesť ak sa nenechá na 4-prúdovke priestor v strede pre električkovú trať? Či to sa potom bude riešiť, keď bude neskoro?😠 🤬
takže jednu kapitolu dejín MHD v Budapešti uzatvárajú dnes 11.11.2022 v noci z Ikarusov radu 260 a 435 vozy s ŠPZ BPI960 ako Ikarus 435 na linke 7 Albertfalva vasútállomás - Újpalota, Nyírpalota út a voz Ikarus 260 s ŠPZ BPO147 linka 144 Rákosszentmihály, Csömöri út - Diófa utca.....koniec jednej epochy
Reply on: samkoh #244691:
Čo znamená "novšia vrstva"? V Cíferi žiaden SL označník nebol, iba žltý plech na CP v Jarnej. Na Štadiónovej bola len značka na stĺpe. Streetwiev je z júna, teda tesne pred začiatkom výmeny, môžeš si to všetko pozrieť.
Reply on: birch #244695:
Táto feature spravila úplne nepoužiteľnou tabuľu na Farského smer Centrum - tá totiž neinformuje o čase ochodu eliny, ktorá pauzuje na Jungmannovej, ale až o ďalšej, ktorá je ešte na trase.
Reply on: Urbanway 2423 #244696:
ten cas by sa tam zisiel, ale idealne len v rohu (napr. spodneho riadku)
Reply on: birch #244695:
V takýchto prípadoch by pomohlo, ak by tabuľa zobrazovala hore aj čas (ako to aj donedávna bolo), aby si to človek mohol pozrieť v CP aj vtedy, keď si napr. zabudne mobil/hodinky. To odstránenie času z tabúľ bola podľa mňa chyba, pretože ten jeden spoj navyše neurobí až taký rozdiel, ale zobrazenie času celkom áno (napr. aj vtedy, keď vypadli odchody, ale čas sa stále zobrazoval správne).
Všimol som si v poslednej dobe na virtuálnych tabuliach, že sa pomerne veľa spojov 'stráca'. Zistil som, že to nastáva najmä počas pobytu na konečnej - kým spoj ide smerom ku konečnej, vozidlo aj odchod sú uvedené. Ale keď príde na konečnú, tak sa z tabule stratí a je tam iba odchod podľa CP. Po odchode z konečnej (po potvrdení odchodu vodičom?) sa na ďalších zastávkach zase začne zjavovať vozidlo aj skutočný čas. Mám pocit, že sa to stáva iba vozidlám s novými palubákmi.

Čím je to spôsobené? Že sa vozidlo počas státia na konečnej s vypnutým motorom nehlási do systému? Vídavam to ale aj v L31/L94 medzi Blumentálom a Nám. Slobody...

Je v tomto plánovaná nejaká úprava? Je to takto dosť nepraktické.

Ďakujem vopred za odpoveď, ak ju niekto pozná 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.