Imho ak sa bavíme o predĺžení len po TIOP Bory tak prvé/posledné spoje stačia z/do Dúbravky, lebo žiadne vlaky aj tak v tom čase nebudú... a feeder autobusy z DNV/sídliska Bory vieš potiahnuť na Pri kríži.
Škoda, že sa neplánuje aspoň nejaká provizórna Vozovňa Dúbravka, kde by sa každú noc striedali vozy, niečo na spôsob Janíkovho dvora (hala pre električky + odstavná plocha pre autobusy), pretože takto budú prvé električky z VJD vychádzať už o 3:40, aby o 4:30 začali na Boroch, nehovoriac o zbytočných prejazdoch autobusov. Na začiatok by sa na to možno dalo upraviť a používať aj obratisko Pri kríži.
Nepamätám si presne, čo za dokument to už bolo, ale trať na Bory by sa mala podľa neho odpájať z oblúkov obratiska, čiže z vonkajšej koľaje by sa stala (s výnimkou krátkeho úseku) prejazdná koľaj. Mňa by ale skôr, zaujímalo, kde by mala tá trať na Boroch končiť (ak je to už známe)?
V budúcnosti sa buď počíta s predĺžením 47 k TIOP Ružinov (to by si ale vyžadovalo výstavbu TT, resp. nákup ďalších parciálov), alebo sa hovorilo aj o predĺžení 67 z Astronomickej cez Ivánsku cestu k ŽST Nové Mesto. 39 by v takom prípade zanikla a 31 by premávala asi po Zimný štadión. V súčasnosti by mohla 39 aspoň obsluhovať Blumentál aj v smere k CSÚ.
Neboli inak ešte také návrhy predložené, ktoré by sa týkali ponechania obsluhy CSU výlučne na linku 31? Mám na mysli formát, žeby 31 premávala od CSU na Trnavské mýto, prįpadne k Centralu na Jelačičovu a jej premávka by sa dala regulovať lepšie než teraz keď je tam zapletená aj o ničom premávajúca linka 39? Navyše 31 a 39 idú často v závese za sebou a 39 ide narvaná ako prvá. 39ku by mohli radšej zrušiť a jej spoje včleniť do linky 61, ako spoje Hl.st. - Súhvezdná.
V predvolebnej diskusií by ktorý politik povedal, že hrozí prúser alebo urobili chybu?! Len taký, čo by si chcel odpáliť šance na víťazstvo. A ani po voľbách ti politik nepovie pravdu. A taký, čo ju povie, tak už dávno je nepopulárny. Pravda bolí a slováci ju neznášajú.
Človek by čakal, že sa za ten čas *niekam* posunieš, ale vidím, žiaľ, nie.
Dáš si otázku, odpovieš si na ňu a samonaserieš sa a už tu šíriš bludy. Projekt s električkovou traťou samozrejme existuje, musí. Máš UPN, máš ÚGD. Na zabezpečenie súladu s projektom sú tu inštitúty DUR resp. DSP.
Prečo sa tam nehovorí aj o električkovej trati? Resp. ako mienia riešiť neskôr obratisko "Pri kríži" keď sa bude trať predlžovať a kadiaľ bude viesť ak sa nenechá na 4-prúdovke priestor v strede pre električkovú trať? Či to sa potom bude riešiť, keď bude neskoro?
takže jednu kapitolu dejín MHD v Budapešti uzatvárajú dnes 11.11.2022 v noci z Ikarusov radu 260 a 435 vozy s ŠPZ BPI960 ako Ikarus 435 na linke 7 Albertfalva vasútállomás - Újpalota, Nyírpalota út a voz Ikarus 260 s ŠPZ BPO147 linka 144 Rákosszentmihály, Csömöri út - Diófa utca.....koniec jednej epochy
Čo znamená "novšia vrstva"? V Cíferi žiaden SL označník nebol, iba žltý plech na CP v Jarnej. Na Štadiónovej bola len značka na stĺpe. Streetwiev je z júna, teda tesne pred začiatkom výmeny, môžeš si to všetko pozrieť.
Táto feature spravila úplne nepoužiteľnou tabuľu na Farského smer Centrum - tá totiž neinformuje o čase ochodu eliny, ktorá pauzuje na Jungmannovej, ale až o ďalšej, ktorá je ešte na trase.
N/A