Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #244675:
Hm, a prečo tam je potom novšia vrstva označenia SL a označník je integrovaný? Takisto terajší Cífer, Štadiónová mal v časoch pred integrovaným označníkom na označníku logo SlovakLines, nie SAD TT/Arrivy.
Reply on: Ričard #244689:
21-tke to z krížnej na OC Bory trvá 18 minút, resp. na T.P.Kolakoviča 21 minút, takže to sotva štvrťhodina nie je. A 4-kou je to v súčasnosti Krížna-Pri kríži 33 minút, laickým rozumom rátam predĺženie k niektorej borskej zastávke na +4 minúty, takže 37 min., čo je ešte stále menej, než tých tvojich 40. A všetko má svoje pre a proti, 4-ka nemá kde schytať zápchy, za to Šancová je nimi známa a Legionárska a D2 tiež nie sú práve pokojné.
Reply on: Petto #244686:
Škoda, že nový most neuvádzajú s veľkým N. To by som chcel vidieť toho redaktora, ktorý porovnáva 40-minútovú jazdu električkou z Krížnej so sotva štvrťhodinovou jazdou linkou 21, ktorá medzitým zastaví na štyroch zastávkach.
Reply on: N/A #244682:
Včera som bol na návšteve u autora nápadu a povedal, že tak rýchlo ako začal, tak rýchlo aj skončil.
Reply on: Petto #244686:
😃 Oni len vedia, ze z toho nikdy nic nebude.
Reply on: N/A #244682:
Snad ten koncept uz skoncil.
Reply on: N/A #244682:
Práve sa ho pokúšaš oživiť 😉
Reply on: N/A #244682:
asi boli pocitat v metre v ivanke pri dunaji ze kolko don zabludi autobusov a tak im vyslo ze cokolvek premavajuce aspon raz za hodinu je dostatocne casto, kedze v tom metre v ivanke ziaden autobus dnu nebol 😃
Čo sa stalo s konceptom #častrejšieakometro”?
Reply on: birch #244656:
ak zacnu platit TP 117, tak tam priechod nebude; vyhlaska uz umiestnovanie znaciek neriesi, maju na to byt technicke predpisy rezortu (TP, VL) (v sucasnosti podla zakona ma chodec pri prechadzani cez cestu rovnaku prednost na priechode aj mimo neho - ziadnu)
V piatok končia v Budapešti Ikarusy 260 a 435ky v premávke. Ikarusy 280 by mali skončiť cca do 2 týždňov.

Tu je oficiálny link s podrobnosťami https://www.bkv.hu/hu/egy_korszak_veget_er_20221108?fbclid=IwAR3DaS4qfVAEf9_tmr0C13I_03MKxgzpZwgh_y6ou8pBI87eg9SgVnrPLC8
Reply on: Joyki #244678:
To je preto, že si dopravca nezosynchronizoval svoju databázu s globálnym zoznamom a má v infosystéme staré názvy.
http://www.iscp.sk/pages/glob_z/work/SC21_SK.HTM
Reply on: Valec #244675:
Preto v Reci (BA kraj) máme 4 názvy 2 zastávok? U SAD DS na mňa kuka vodič, kde to je Reca, Škola, lebo on má zastávku len pri obecnom úrade. 😀
Reply on: fanatikmhd #244676:
Igen.
V Petrzke zjazd z D2 smer Bratska hned za krizenim s cestou na Hainburg stoji toto, asi smer Budapest?
Reply on: samkoh #244672:
Žiadna TT linka tam nejazdia. Na SK platí (platil) medzi SADkami dohoda, že každý si označuje zastávky na vlastnom území (kraji/okrese...) s niekoľko malými výnimkami. Preto zastávky v Ciferi majú označenie SAD/ARRIVA TT.
Reply on: Brano2633 #244673:
Špeciálne čiary sa vyznačujú ako súvislé. Ako prerušované sa vyznačujú výlučne:
• v kolíznom priestore (vyznačujú sa len v smere cesty s prednosťou v jazde),
• mimo kolízneho priestoru tam, kde špeciálny pruh potrebujú križovať vozidlá vo väčšej miere, napr. pri odbočovaní na parkovisko (nie ale na jednotlivé parkovacie miesta),
• tam, kde je vyhradenie špeciálneho pruhu časovo obmedzené.

Toto platí pre buspruhy a cyklo.
Reply on: Spacer1 #244663:
BONUS: Plné čiary sa v praxi vyznačujú z nejakého dôvodu len na novovzniknutých BUS-pruhoch.

Koncom leta sa obnovovalo vodorovné značenie na Prievozskej ulici medzi zastávkami Pažítková a Miletičova obojsmerne - na oboch stranách cesty boli BUS-pruhy vyznačené prerušovanou čiarou.👎
ešte jedna všetečná otázka na dobrú noc: 🙂
Dnes som na prístrešku zastávky Cífer, Kaplnská objavil zošúchané logo SAD TT. Tuší niekto, ktorá linka spadajúca pod Trnavskú SAD tadiaľ mohla jazdiť a kedy to cca. mohlo byť? V súčasnosti tade chodí len l666 SC-TT, ale tá podľa mňa bola vždy pod bratislavským dopravcom. Ešte sa dá tadiaľ dostať na Jarnú, ale to mi tiež vychádza skôr na bratislavského dopravcu a okrem toho tá spojka z Kaplnskej na Jarnú mimo Mlynskú je pre autobusy vyslovene nevhodná.
V prospech teórie, že tadiaľ jazdila aj iná linka(SC-Blatné-Kaplna-Cífer, rázc.(1.0)-Cífer, rázc. k žel.st.-Jablonec-Budmerice?????) hrá aj fakt, že do minuloročného decembra sa tá zastávka volala Cífer, rázc.(1.0) a terajší Cífer, Štadiónová sa dovtedy volal Cífer, rázcestie k žel.st., pričom obidva názvy nedávali zmysel, keď v čase premenovania všetky spoje stojace na terajšej Kaplnskej stáli aj na terajšom Centre(pri OcÚ) a všetky spoje, čo zastavovali na terajšej Štadiónovej, stáli aj na železničnej stanici.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.