to je tiez diskutabilne, jeden clovek mi spominal ze mali 2 rovnake auta s cca rovnakym najazdom km, jedno parkovane vonku a druhe vo _vykurovanej_ garazi a ze to v tej vykurovanej garazi zhrdzavelo skor
(v zime ked dojdes "dnu" s nasolenym mokrym autom, tak pri vyssej teplote v kurenej garazi prebieha korozia pozorovatelne rychlejsie)
Podporujem ZSSK v ruseni vlakov pre cestujucich. Cestujuci dostavaju prilis vela na to kolko platia a odvazdaju. A ak ich trapia zrusene vlaky nech idu robit rusnovodica. ZSSK ma slusne platove podmienky, neviem na co sa neznalci stale stazuju. Navrhujem zrusit vsetky zlavy pre vsetkych a zdrazit cestovne o 100%. A nech dalej rusia vlaky, aspon sa ludia naucia chodit peso.
Nuž, v civilizovanom svete majú garáže, a tie sú aspoň temperované... "Vozovňa" v našom bratislavskom svete je len odstavná plocha so všetkými negatívnymi dôsledkami!
Tak odhmlenie cez AC je iná vec. Tam to ma zmysel, akurát treba z auta na chvíľu vystúpiť. 🥶 Teraz mam na to špeciálne tlačítko a vtedy vetraky pusti naplno. Ale len na okná.
Aj ja po naštartovaní púšťam ventilátory naplno (resp. ich pustí AAC a ja ich nevypnem) napriek fúkaniu studeného vzduchu, lebo inak by sa rosili okná.
Kedysi na to bola vo vozovniach funkcia natáčača, ktorý naštartoval vozidlá nejakú hodinu pred nástupom.
si
(v zime ked dojdes "dnu" s nasolenym mokrym autom, tak pri vyssej teplote v kurenej garazi prebieha korozia pozorovatelne rychlejsie)