to je tiez diskutabilne, jeden clovek mi spominal ze mali 2 rovnake auta s cca rovnakym najazdom km, jedno parkovane vonku a druhe vo _vykurovanej_ garazi a ze to v tej vykurovanej garazi zhrdzavelo skor
(v zime ked dojdes "dnu" s nasolenym mokrym autom, tak pri vyssej teplote v kurenej garazi prebieha korozia pozorovatelne rychlejsie)
Podporujem ZSSK v ruseni vlakov pre cestujucich. Cestujuci dostavaju prilis vela na to kolko platia a odvazdaju. A ak ich trapia zrusene vlaky nech idu robit rusnovodica. ZSSK ma slusne platove podmienky, neviem na co sa neznalci stale stazuju. Navrhujem zrusit vsetky zlavy pre vsetkych a zdrazit cestovne o 100%. A nech dalej rusia vlaky, aspon sa ludia naucia chodit peso.
Nuž, v civilizovanom svete majú garáže, a tie sú aspoň temperované... "Vozovňa" v našom bratislavskom svete je len odstavná plocha so všetkými negatívnymi dôsledkami!
Tak odhmlenie cez AC je iná vec. Tam to ma zmysel, akurát treba z auta na chvíľu vystúpiť. 🥶 Teraz mam na to špeciálne tlačítko a vtedy vetraky pusti naplno. Ale len na okná.
Aj ja po naštartovaní púšťam ventilátory naplno (resp. ich pustí AAC a ja ich nevypnem) napriek fúkaniu studeného vzduchu, lebo inak by sa rosili okná.
Kedysi na to bola vo vozovniach funkcia natáčača, ktorý naštartoval vozidlá nejakú hodinu pred nástupom.
Solider