Najepšie by bolo ak by takéto IADcentrické kovové krabice ani nevznikali. Nemuseli by sme sa o tom teraz baviť. Detto Avion, Bory Mall a ostatné. Predstavte si tie všetky obchody na uliciach mesta, ako kedysi. Tolko života odrazu v uliciach. Azda okrem tých veľkých nábytkových a podobných obchodov ako stavebniny, sanita, záhradkárčenie. Všetko ostatné sa dá vrátiť tam kam to patrí. Medzi ľudí do mesta. Ja nemám auto a už len myšlienka, že musím kvôli prkotinám cestovať 30 minút mhd lebo u nas taký obchod nie je je extrémne smutná. Kedy a kde ste naposledy v meste videli masiara, pekaren, obchod s hrackami, mliecne vyrobky, zelovoc, showroomy. To vsetko je dnes spolu kdesi pod jednou strechou na konci mesta bez slnecneho svetla a pesej pristupnosti. Zle zle zle. Mrzí ma to, hlavne ked si pamatam, a to vobec nie som taky stary, na kazdom rohu male potraviny, zelovoce, bufety, vecierky a podobne
"To Tesco Lamač je ozaj nešťastné a verím, že v daždi to nie je bohviečo ale tak do obchodov sa nechodí každý deň... takže jedna linka by tam mala postačovať."
takze zamestnanci maju do prace dochadzat radsej autami ?
"do obchodov sa nechodí každý deň"
A čo keď v obchode pracujem? Čo keď mám dieťa a rodinu a chodím do obchodu každý deň? MHD má byť ľuďom k dispozícii a Tesco Lamač musí mať obslužnosť. Celkovo nechápem tieto teórie, ktoré sa tu plodia, keby mali nastať zmeny, tak to bude všetko kvantitatívne podložené štatistickou analýzou a rozborom cestujúcich. Dopravný podnik sa od posledných volieb posunul poriadny kus ďalej a sú tam ľudia, čo naozaj vedia čo majú robiť a ako to robiť.
Áno s tým obslúžením Klanca po https://goo.gl/maps/rqPgS6QyL7JgjtFH8 by to bolo ozaj ideálne, ďalej netreba, tu by mohla zachádzať aj linka 30.
Po Rajtákovej pri výluke (oprave Hodonínskej) jazdili všetky autobusy a v podstate to bolo v pohode (len tam neparkovali autá), ale určite nie je reálne tadiaľ viesť v linku v takom hustom intervale a stačil by minibus, lenže aký?
To Tesco Lamač je ozaj nešťastné a verím, že v daždi to nie je bohviečo ale tak do obchodov sa nechodí každý deň... takže jedna linka by tam mala postačovať.
ŽST Lamač beriem, ak z linky 30 spravíme prioritnú linku ako "vymeták" Lamača a 37,63 expres s dostatočnou kapacitou + posila 92, tak iste na ŽST Lamač spolu s prímestskou dopravou stačia.
ano, ale (z pohladu dlhsieho tratoveho useku) by bol na niecom v tvare U, takze prinajhorsom po par "kmitoch" hore-dole by zastal... naopak iba na rovine by stihol dojst o hodny kus dalej (ale zas v pripade dokonalej roviny by si usetril tu snahu pohnut sa nazad)
Lebo ZSSK je tradičný a najmä slovenský dopravca, tam je mizerná kvalita služieb súčasťou slovenskosti
Čo sa omikronových výpadkov týka, jediná cesta je zrušiť nezmyselné karantény zdravých ľudí. Inak to nepôjde a už to chápe čoraz viac štátov, vrátane Česka, kde sa počíta že zdraví ľudia s covidom budú v prípade zlej situácie chodiť do práce.
Ďakujem za doplnenie, ono pri zachovaní pôvodných tratí s menšou korekciou dráhy samotného traťového telesa by sa dala urobiť zaujímavá a použiteľná forma železničnej dopravy.
Úpadok začal ešte pred rušením tratí, a to vtedy, keď sa začali škrtať "prebytočné" spoje, ktoré vyhnali prvú vlnu ľudí do IAD. Potom už bolo ľahké povedať "zrušme dopravu na tejto málo vyťaženej trati".
Asi si nepochopil, čo bolo mojim príspevkom myslené. Miesto budovania a rozširovania železničnej infraštruktúry sa tu od 90. rokov a najmä po zmene GVD 2003 prizeráme na rozoberanie infraštruktúry a rušenie vlakov. To, že trate ktoré zostali sú v dezolátnom stave, ma ani neprekvapuje. Železnica ide úplne proti tomu, čo sa na regionálnej úrovni snažíme budovať. Ako chceme dostať ľudí z áut, keď im nevieme ponúknuť alternatívu? Už len to, že sa nedá dostať priamou traťou z NR do BA, je nezmysel - uvidíme čo bude z projektu Nitra - Trnovec nad Váhom, či sa im to podarí.
... niečo na zvýšenie tlaku od marketingového oddelenia BSK ... a už keď urobili krátky insitný "úvod do úvodu" do novodobých dejín železníc na Slovensku, mohli spomenúť na federálne časy, keď istá bratská dvojica robila rôzne psie kusy a mohli spomenúť aj fakt, ako nás Česi pri rozdelení republiky hnusne okradli o niekoľkomiliardové majetky (nielen) v rezorte dopravy ....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A
A čo keď v obchode pracujem? Čo keď mám dieťa a rodinu a chodím do obchodu každý deň? MHD má byť ľuďom k dispozícii a Tesco Lamač musí mať obslužnosť. Celkovo nechápem tieto teórie, ktoré sa tu plodia, keby mali nastať zmeny, tak to bude všetko kvantitatívne podložené štatistickou analýzou a rozborom cestujúcich. Dopravný podnik sa od posledných volieb posunul poriadny kus ďalej a sú tam ľudia, čo naozaj vedia čo majú robiť a ako to robiť.