Nepamätám si, kedy naposledy som večer zažil zo stanice narvanú 61. Ani po príchode posilových nedeľných rýchlikov nebýva veľmi plná, gro cestujúcich ide na 32/93/201.
Pred par tyzdnami som musel ist z hlavnej stanice na TrMy nedelu vecer a bol to podla mna dobry priklad tohto problemu. Bud si odkazany na nepouzitelne narvane busy, alebo na L1 s prestupom na L9 na Obchodnej. V teplejsom obdobi sa to este zvladnut da, ale v zime to bude hruza. Fakt by to chcelo nejaku posilovu L2/L8.
No cez tunel bol polovičný. Mohla sa L9 prehodiť cez Jesenského napr...
Jednolink je super v špičke , keď to jazdí často. No večery s 10 min. int je to des , keď ešte nebodaj prestupuješ znova na niečo čo jazdí v 15 min.int. tak čakáš a čakáš..
Tak ja pripomeniem moje obľúbené (fabulujem): 6-linkový variant, 30-minútový interval na každej linke, v preklade 5-minútový interval na každej radiále, linky odvšadiaľ všade.
Okrem toho že od PKO smer Dubravka chodili 4 a 5 často vo vláčikoch čiže bol do Dúbravky len 8 min interval netreba zabudnúť na to že taký 15 min interval L4 na nábreží cez víkend bola tiež "super" vec
neviem síce k čomu táto reakcia patrí, ale tak to by sme mnohí dúbravčania uvítali. nechápem, komu napadlo, že je to zbytočné. nech si to ráno skúsi s milionmi prestupmi.
Cancer
https://imhd.sk/ba/galeria-media/267827/Interiér-1214-aj-po-15-ročnej-prevádzke-vyzerá-zachovalo#komentare
Počítajte druhy tlačidiel s nami. Bonus: tlačidlo z Ikarusu sa hýbe dopredu/dozadu pri stlačení, pretože skrutka do dreva ktorou je pripevnené nieje dotiahnutá.
Poctivá celistvosť podláh. To nieje žiadny zlý, psíky-zabíjajúci SOR.
Bočnice, sklenené výplne... Kam sa hrabú na naše milované Solarišteky ostatné podobne staré vozidlá.