Ja som veľký tramšotouš ale ísť z Hbf. na Tyrnauer Mautplatz električkou by mi veru nenapadlo. Pokiaľ nie si invalid, tak pešo na Franz-Liszt-Bahnhofsvorplatz a tam máš dostatok použiteľne narvatých busov a ako bonus si môžeš dať geologickú alebo geodetickú palacinku. Roky som tak cestoval a napriek teplomilnosti som nikdy nezamrzol.
Nie, len ked niekto chce predpokladam kvoli praci a skole rano spoj dubravka raca nech ho ma, a nech sa len predlzi 7 cez obchodnu a tunel do dubravky. Cislo by ostalo, bola by to 7 a jazdila by az do Dubravky
Keď sa všetci tak dožadujú linky 5, tak môžeme upraviť linkové vedenie:
L1: HLST - Jungmannova
L4: ZP/Stn. Nové Mesto - Nám. Ľ. Štúra
L5: Rača - Dúbravka
L7: Rača/Vinohrady - HLST
L9: Ružinov - KV
Prosím, neberte tento príspevok úplne vážne, len to je prvé čo ma napadlo tak, aby zostal jednolinkový variant.
Nepamätám si, kedy naposledy som večer zažil zo stanice narvanú 61. Ani po príchode posilových nedeľných rýchlikov nebýva veľmi plná, gro cestujúcich ide na 32/93/201.
Pred par tyzdnami som musel ist z hlavnej stanice na TrMy nedelu vecer a bol to podla mna dobry priklad tohto problemu. Bud si odkazany na nepouzitelne narvane busy, alebo na L1 s prestupom na L9 na Obchodnej. V teplejsom obdobi sa to este zvladnut da, ale v zime to bude hruza. Fakt by to chcelo nejaku posilovu L2/L8.
Cancer
https://imhd.sk/ba/galeria-media/267827/Interiér-1214-aj-po-15-ročnej-prevádzke-vyzerá-zachovalo#komentare
Počítajte druhy tlačidiel s nami. Bonus: tlačidlo z Ikarusu sa hýbe dopredu/dozadu pri stlačení, pretože skrutka do dreva ktorou je pripevnené nieje dotiahnutá.
Poctivá celistvosť podláh. To nieje žiadny zlý, psíky-zabíjajúci SOR.
Bočnice, sklenené výplne... Kam sa hrabú na naše milované Solarišteky ostatné podobne staré vozidlá.