Keď sa hovorilo o posilňovaní intervalu na Račianskej na viac ako 2 minúty, tak niektorí vraveli, že by to už trať nezvládala (z hľadiska napájania a vláčikov), ale tak trať v KV je na to po rekonštrukcii asi pripravená.
A nebola by potom na trati do KV v špičke zbytočne vysoká kapacita, keďže by tam jazdili 3 linky v 4-minútovom intervale (často tadiaľ necestujem, preto sa pýtam)? Zvládla by vôbec trať takýto počet električiek?
Sorry za offtopic, ale k týmto pomenovaniam špecialít sa viaže nejaká historka? Lebo teda bol som v Lacinke nespočetnekrát, ale nejaký vzorec som v tom neobjavil...
Ja som veľký tramšotouš ale ísť z Hbf. na Tyrnauer Mautplatz električkou by mi veru nenapadlo. Pokiaľ nie si invalid, tak pešo na Franz-Liszt-Bahnhofsvorplatz a tam máš dostatok použiteľne narvatých busov a ako bonus si môžeš dať geologickú alebo geodetickú palacinku. Roky som tak cestoval a napriek teplomilnosti som nikdy nezamrzol.
Nie, len ked niekto chce predpokladam kvoli praci a skole rano spoj dubravka raca nech ho ma, a nech sa len predlzi 7 cez obchodnu a tunel do dubravky. Cislo by ostalo, bola by to 7 a jazdila by az do Dubravky
Keď sa všetci tak dožadujú linky 5, tak môžeme upraviť linkové vedenie:
L1: HLST - Jungmannova
L4: ZP/Stn. Nové Mesto - Nám. Ľ. Štúra
L5: Rača - Dúbravka
L7: Rača/Vinohrady - HLST
L9: Ružinov - KV
Prosím, neberte tento príspevok úplne vážne, len to je prvé čo ma napadlo tak, aby zostal jednolinkový variant.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.