Reply on: AndyNO #240997:
Toto by som nerobil, pretože by sa prenášali meškania. Javí sa mi lepšie linky cez Lužný most seknúť niekde v Petržalke a obsluhu do mesta riešiť MHDčkou.Čo sa linky do Lužnej týka, nad tým som uvažoval, ale javí sa mi lepšie túto vetvu poslať do Biskupíc a poriešiť vhodný prestup na Hydinárskej. Príde mi menšie zlo cestou do Rovinky/Lužnej absolvovať krátku zachádzku na Hydinársku než cestou do Biskupíc/Vrakune absolvovať zachádzku do Rovinky a potom ešte nejak zložito prestupovať po Biskupiciach, keďže regiobusy tam obchádzajú hlavne uzly (Toryská, Hronská). Plus z tarifného hľadiska by cestujúci v rámci BA museli platiť za zónu 717 (či čo to je), kdežto pre cestujúcich do Rovinky je to jedno lebo cez 101 pôjdu aj tak.
Možno ako špičková posila by niečo mohlo jazdiť aj do Lužnej, ale v sedle by to imho bolo lepšie na prestup.
810zssk
Zrovna reláciu Rača - Petržalka nevnímam ako problematickú lebo tam zachádzka nie je (percentuálne) tak veľká. Za úplný základ by som ale považoval aspoň linku Vyšehradská - Vrakuňa v nejakom normálnom intervale a tam už sú potom väzby na iné smery (trochu problém je že neexistuje vhodné prestupné miesto na busy smer Rovinka).
V regionálke si viem predstaviť tangenciálnu linku Vyšehradská - Lužný most - Most pri Bratislave - Malinovo - Zálesie - Ivanka pri Dunaji - D4 - Púchovská. Tam by stačila hodina, v špičke možno polhodina.
Problém je že u nás sa pri stavbe diaľnic vôbec s VHD neráta, takže aj keď diaľnica križuje cestu po ktorej VHD jazdí, nie je možný prestup čo limituje možnosti využitia takýchto liniek ak ich nechceme mať 5 pre každú kombináciu smerov.