Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: irizar #240797:
Potom som si to asi poplietol s obyčajnými Bčkami, pardon.
Reply on: 810zssk #240799:
Nejde mi ani tak o to, že to budú "len" LE vozy, ale v tom segmente hádam tiež za tie roky došlo k nejakému vývoju, nie? Veď ani bratislavské škodovky nie sú 100 % NP, ale tiež to je trochu o inom ako vaňa...
Na druhú stranu je pravda, že najkomickejšie mi na hrbáčoch vždy prišlo to zlaňovanie v predklone, aby som sa netresol do stropu, zo zadných sedačiek k zadným dverám, tak to na prímeste aspoň trochu odpadá...
Reply on: Trammat #240801:
Hej, už vidím. Len to majú strašne zle vymyslené. Mali tam mať velkým, že zmeny počas maratónu a nie vypísané čísla liniek. Ja som si myslel, že je to info o zmenách od začiatku šk. roku.
Reply on: TomJ #240800:
Ja to tam normálne vidím, tretie od hora v kategórii zmeny a obmedzenia.
Je možné, že na stránke DPB vôbec neinformujú o maratónskych výlukách alebo som len slepý?
Reply on: irizar #240797:
Tak v súčasnom stave trhu práce by ich prevádzkový personál zaujímať mal, inak tie KPI veľmi nenaplnia.

Bolo by zaujímavé kvantifikovať aký vplyv má u vodičov vozový park na voľbu zamestnávateľa. Ak prevádzkou črepov ušetrím X EUR, koľko eur potom musím zaplatiť navyše na mzdách aby som zohnal ľudí čo na nich budú jazdiť? (Problém ale je že ak si dobre pamätám tak mzda je v tomto tendri samostatná položka ktorá sa môže meniť, takže Arriva nemá veľmi dôvod toto riešiť - keď bude problém, príde za BSK a bude jeho problém aby to doplatil. Celkom tomuto modelu nerozumiem, ak ho teda správne chápem.)
Reply on: ceres #240796:
Na regionálku by sa plne NP vozy nehodili. LE je úplný štandard na tomto type liniek prakticky všade v Európe.

Ak dokážu zohnať CN v požadovanom (vysokom) štandarde IDS BK tak ja v tom pre cestujúceho nevidím problém. Možno okrem vizuálnej stránky, ale tak to by nemal byť až taký problém.

Každopádne ak toho objednali len 100, uvidíme z čoho poskladajú zvyšok vozového parku. Myslím že v zákazke je cca 200 obehov (z toho 2 minibusové) + nejaká rezerva, takže toto vydá na zhruba polovicu.
Reply on: ceres #240796:
Este som nestretol vodica, u ktoreho by boli BN/CN oblubene. Mozno u takych, co do toho presadli priamo zo sedemstovky a nikdy nic ine nevyskusali. Nikoho ineho kabinka velkosti postovej znamky, kontraintuitivne umiestnenie ovladacich prvkov, absencia odkladacieho priestoru a u manualov saltpaka, ktorou musis za studena mixlovat obomi rukami, aby tam aspon nieco padlo, nenadchli.
A Arriva je korporat, to znamena ze dolezite su KPI a budgety, prevadzkovy personal je uplne na poslednom mieste a cestujuci na predposlednom. Nakupili to najlacnesie, co im podla standardov preslo.
Reply on: TeBeCe #240776:
Bože. Viem, že z pohľadu vodičov to boli spoľahlivé a obľúbené vozy (možno do istej miery aj cestujúcich, veď ja tiež sedím rád vyššie, kým tam som schopný vyliezť), ale to mi príde ako keby sme teraz chceli kupovať vane... Je v štandardoch aj automatická prevodovka, či to nakúpia s manuálmi? Keby tam aspoň zlepšili tie ultrapomalé výklopné dvere... Ale predpokladám, že tam sa kvôli cene seká každé euro, čiže elektrický pohon dverí je sci-fi...
Reply on: 810zssk #240761:
Niečo z toho mám 😀
Reply on: S499.1023 #240764:
Stále je lepší, než to, čo tam je teraz. Môj názor.
Reply on: NohaZoStola #240759:
Veď to je jasné. A je to aj krásne vidieť. Ja napríklad viem, kto to je 🙂
Reply on: 810zssk #240762:
To by nebolo odveci vypýtať, som naozaj veľmi zvedavý, aké trápne dôvody by si zase vymysleli, prečo to nemôžu dať 😂
Reply on: Jak44 #240756:
V príspevku #240757 od keksa máš odpoveď 🙂
Reply on: 810zssk #240789:
Áno to dúfam, že nepôjdu hore.
Reply on: N/A #240788:
Písal si že dúfaš že ceny nepôjdu hore, preto som odpísal že s cenami Arriva nemá nič 🙂
Reply on: 810zssk #240787:
Len som dal postreh a zážitok, skúsenosť
Reply on: N/A #240785:
Arriva by teoreticky mohla odkúpiť LE Crosswaye. Vysokopodlažné autobusy prevádzkovať môcť nebude.

Ceny určuje objednávateľ, nemá to nič s tým ktorý dopravca jazdí.
S ohľadom na absenciu diskusie k "maratónu" si dovolím pridať otázku sem - v nedeľu 05.09.2021 musím cestovať okolo 07:30 od Centrálneho trhoviska na Hlavnú stanicu. V článku sa uvádza, že od cca 08:00 príde k obmedzeniam. Nevie mi niekto zo znalých povedať, či v nedeľu pôjde od Trhoviska spoj linky 201 s odchodom o 07:28 (201/7) či 07:43 (201/9), resp. spoje linky 209 s odchodom o 07:33 (209/2) či 07:48 (209/3) ? Vopred ďakujem.
Reply on: 810zssk #240782:
Niesú medzi vozmi i novšie Crosswaye? Tie Sorky su staršie a ešte sú i Vrakosy 😆, som myslel, že Arriva nebude mať dostatok vozov a prenajme si od SL alebo odkúpi, veď šoféri ostanú ale v Arrive, no dúfajme, že ceny nepôjdu hore. Napr. z MA aut st. do Plaveckého mikuláša stojí 1,95€ celý a SL má zľavu no cestujúci využijú Arrivu a tá ide až do SE aut. st., no ja som bol sám so šoférom do Plaveckého mikuláša. Šli po sebe, najprv Arriva potom SL

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.