Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #240821:
Zvyčajne bývala maximálna konštrukčná rýchlosť kotlom vpred vyššia, ako pri jazde tendrom vpred.
Len taká ot, ale dopravná, otázka. Chodili parné rušne aj na regularnych linkách kotlom vzad? Alebo sa vždy muselo zabezpečiť, aby išli kotlom vpred. Nerobilo to problémy s obehmi? Laicky sa mi zdá, že je to jedno, kde bol kotol, výhľad rušňovodiča bol rovnaký, akurát niektoré mašiny nemajú plnohodnotné osvetlenie na tendrovom konci
Reply on: Urbanway 2423 #240817:
Mne sa tiež zdá, že tmavšie
Reply on: 810zssk #240810:
Pri tom, akí ľudia to vymýšľajú a akí ľudia to riadia, tak to inak ani nemôže vyzerať.

Títo ľudia sa už aj ponížili k tomu, aby sa vyhrážali osobám, ktoré nesúhlasia s ich ideológiou. Korupcia by mi pri nich nepripadala vôbec zvláštna.
Reply on: S499.1023 #240816:
Nie som, ale ľudia, čo tam sedia teraz, ma veľmi sklamali svojim prístupom k MHD.
Som jediný, komu sa tu zobrazujú čísla liniek v CP tmavšie, ako v minulosti? Je to chyba, alebo nejaká zmena (ak je to zmena, tak je to podľa mňa horšie)? 🙂
Reply on: TramLover #240794:
Ak si volič Fica alebo Pellegriniho, tak ťa chápem.
Reply on: Joyki #240814:
O denných neviem, ale tieto nočné už zopár krát boli tiež. A vždy sa ako dôvod uvádzali práce na systéme dispečingu, takže asi ide o dve rôzne veci.

Naposledy mal dispečing IDS výpadok v máji: https://www.idsbk.sk/oznamy/ec4t001no41d/

V oboch prípadoch každopádne platí že doprava sa nedá prevádzkovať tak že raz za čas proste náhodne pripoje nebudú fungovať.
Reply on: 810zssk #240813:
Mam na mysli tie niekoľko hodinové výpadky cez deň, ktoré doteraz boli odkomunikované - tie boli spôsobené update-ami u ŽSR.
Reply on: Joyki #240811:
No, na webe píšu niečo iné (skúsim počas výpadku pozrieť web ŽSR či mapa ide alebo nie). Každopádne ak by to bolo len o výpadku týchto dát, tak tam by sa naozaj dalo nájsť X riešení v spolupráci so zúčastnenými stranami (ŽSR, ZSSK). Alebo nech aj bárs do posledných vlakov posadia brigádnikov ktorí budú cez telefón hlásiť aktuálnu situáciu ak už to v 21. storočí naozaj nedokážeme inak 😂
Reply on: 810zssk #240810:
To nemôžu myslieť vážne. 😃 😃
Reply on: 810zssk #240810:
To sú vždy plánované výpadky na mape ŽSR.
https://www.idsbk.sk/oznamy/hwue001an41d/

Toto akože bude nový štandard v IDS BK? Spoje nenadväzujú lebo majú neschopného dodávateľa ktorý nie je schopný zabezpečiť nepretržitú prevádzku tak kľúčovej veci ako je dispečing? Lebo to ani zďaleka nie je prvý krát čo sa tam objavil takýto oznam.

Okrem toho že absolútne nie je akceptovateľné cestujúcim povedať "sorry, robíme údržbu, máte smolu" (dispečing by mal byť dostupný nonstop, napr. cez nejaký backup a keď už nie, mali by sa poriešiť alternatívne formy riadenia dopravy), tak mi príde dosť zvláštne robiť to v čase kedy jazdia posledné spoje, takže ak sa rozbije prípoj, cestujúci zostane na zastávke visieť do rána (keďže v IDS BK nemáme cestovnú garanciu kde by dopravca/koordinátor preplatil náhradnú dopravu).

Naozaj by ma zaujímalo aké iné vysvetlenie než korupcia môže potenciálne existovať pre to že BID dlhodobo zámerne obstaráva produkty fušerskej Transdaty, ktorá je známa svojimi večne nefunkčnými a zabugovanými produktami a neprofesionálnym prístupom ktorý zahŕňa napr. tu pozorovanú 7-hodinovú odstávku najkľúčovejšieho systému vo verejnej doprave.
Reply on: Trammat #240806:
Použiť sa dá, a vždy tie isté spoje sú zrušené, čo je lepšie, ako vždy nejaké iné. Problém nastane na S60 ráno, ak zrušia posilovy S65 tesne pred ním, lebo stovky ľudí zostane na staniciach, a zoberie ich len následný Rex. No ale to je úplne normálna scéna rána od Senca.
Reply on: TomJ #240800:
My máme kvôli seneckemu triatlonu uzatvorenú obec, a nikto zo samosprávy o ničom neinformoval. 640 púšťajú medzi cyklistov. 👍
Reply on: irizar #240805:
V kombinácii s nepoužiteľnou regionálnou železničnou dopravou kvôli neschopnosti ZSSK (cestujúci, nájdi si na twitteri, či dnes tvoj vlak pôjde) to ešte môže byť aj začiatok úplného rozpadu BIDky.
Reply on: 810zssk #240799:
Arriva uz kvoli personalnej situacii zazila masivne vypadky v Usteckom kraji, Prahe a Nitre. V tomto stadiu som silne skepticky ohladne ich schopnosti poucit sa s predchadzajucich skusenosti. Zvlast ked sa mi donieslo, ze odmietli zarucit vodicom rovnake platove podmienky ako mali v SL.

Jasne, ak (osobne tipujem ze skor "ked") vyrobia pruser v BSK, bude ich to stat obrovske prachy na sankciach, ale to je dost slaba cena utechy za odliv cestujucich a stratu dovery v roky budovany system...
Reply on: irizar #240797:
Potom som si to asi poplietol s obyčajnými Bčkami, pardon.
Reply on: 810zssk #240799:
Nejde mi ani tak o to, že to budú "len" LE vozy, ale v tom segmente hádam tiež za tie roky došlo k nejakému vývoju, nie? Veď ani bratislavské škodovky nie sú 100 % NP, ale tiež to je trochu o inom ako vaňa...
Na druhú stranu je pravda, že najkomickejšie mi na hrbáčoch vždy prišlo to zlaňovanie v predklone, aby som sa netresol do stropu, zo zadných sedačiek k zadným dverám, tak to na prímeste aspoň trochu odpadá...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.