Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Lobster #240408:
V DPB zatial nebol dostatocne implementovany princip oranzovych kruhov a betonovych pingpongovych stolov, tak sa vyhutalo aspon toto.
Súhlasím s Kubom03. Vysvetlite mi prosím niekto, prečo niektoré zastávky sú nahovorené inými ľuďmi? Ako píše Kubo, hlásenie zast. Americké nám. je nahovorené nejakým chlapom, ktorý vôbec neartikuluje, ako cudzinec mu nemáte šancu rozumieť a hlásenie zast. Šafárikovo nám. hovorí nejaká postaršia žena zase úplne preafektovane. Hlásenie zast. Botanická záhrada zakričí zase nejaký iný hlas. Prosím, kde je tá logika, načo toto bolo dobré? Vôbec sa mi to nepáči a pred návštevníkmi to tiež nevyzerá dvakrát reprezentatívne.
Tak už aj hlásenie Šafka je zmenené
Napríklad hlásenie Blumentálu a Amerického nám. je fakt otrasné
Neviete niekto, že prečo niektoré zastávky hlási úplne iný človek?
Reply on: Urbanway 2423 #240403:
S tým ratám a nevidím dôvod aby to bol problém, tie transakcie natekajú s údajom o koľkej bola tá transakcia realizovaná (inak by neboli možné ani bezplatné prestupy).
Reply on: 810zssk #240400:
Nebol problém v tom, že systém pípnutia vyhodnocuje až na konci dňa (nie priebežne), pretože ak by si si kúpil lístok offline, (napr. niekde v Lesoparku) tak by ho to nevedelo správne vyhodnotiť?
Reply on: Kubo03 #240401:
to im trvalo.... (ono tlacidla su asi z nejakeho infekcnejsieho materialu ako madla za ktore sa treba drzat pocas jazdy)
Denník N: V bratislavskej MHD bude od pondelka opäť potrebné pri nastupovaní a vystupovaní stlačiť tlačidlo.
Pri systémoch platby cestovného platobnou kartou mi dosť vadí fixný čas pre denný limit (u nás napríklad od polnoci do polnoci, inde napr. od 4:00 do 3:59 a pod.), hoci papierové lístky sú 24-hodinové. Znevýhodňuje to metódu platby ktorá by mala byť primárna.

Chcem sa preto spýtať či vidíte nejaký matematický problém v takomto riešení kedy by sa pri každej ceste overilo koľko eur cestujúci precestoval za posledných 24 hodín a podľa toho sa buď uplatnil denný limit alebo nie.

Modelový príklad s jednorazovým cestovným 90 centov a denným limitom 3,00€:
- Cestujúci priloží kartu prvý krát o 13:00, zaúčtuje sa 90 centov.
- Cestujúci priloží kartu o 17:20, zaúčtuje sa 90 centov (zatiaľ 1,80€ za 24 hod.).
- Cestujúci priloží kartu na ďalší deň o 6:45, zaúčtuje sa 90 centov (zatiaľ 2,70€).
- Cestujúci priloží kartu o 10:30, zaúčtuje sa 30 centov (rozdiel medzi 3,00€ a 2,70€).
- Cestujúci priloží kartu o 12:00, nezaúčtuje sa nič (denný limit za posledných 24 hodín dosiahnutý).
- Cestujúci priloží kartu o 15:00, zaúčtuje sa 90 centov (za posledných 24 hodín bolo zaplatených 2,10€)
- Cestujúci priloží kartu o 16:15, nezaúčtuje sa nič (za posledných 24 hodín boli zaplatené 3€)

Celková zaplatená suma je 3,90€. To je ekvivalent toho ako keby si cestujúci na prvú cestu kúpil jednorazový CL a na zvyšné použil 24-hodinový CL, takže v tomto príklade mi to sedí. Platba kartou teda vychádza rovnako (ak je tarifa jednotná) vďaka klzavému dennému limitu a nie fixnemu.

Uniká mi nejaký problém tohto riešenia?
Reply on: samkoh #240398:
Tak, názvy by sa už potom upravili podľa potreby a aj na samotnej Tupého by bol problém s názvami a umiestnením zastávok. 🙂
Reply on: Urbanway 2423 #240380:
v prípade presunutia Tupého smer Koliba oproti súčasnej Tupého smer mesto by som ju asi premenoval, keďže odbočka na tupého je pekný kúsok nižšie. To isté by si zaslúžila aj Čremchová, ale tam by bol asi názov hlavná dosť mätúci
Reply on: Urbanway 2423 #240393:
1. mozes pouzit aj ten na zabotovu alebo ist smerom na kramare a v tom pripade sa inkriminovanemu podjazdu popod zeleznicu a prihlahlym krizovatkam vyhnut
2. no tak niekde uprostred zastanes, take zaklady nepoznas ? (= prejazd zakazany je len velmi tazko vymahatelna znacka)
Reply on: Urbanway 2423 #240393:
Pokiaľ viem, cesta na kamzík je tiež pri obratisku Koliba označená "prejazd zakázaný", teda aspoň na google street view to vidieť a keď soom tam naposledy bol(cca. 4 roky dozadu), tak tam ešte tá značka bola.
Reply on: Urbanway 2423 #240362:
Ak by si vypustil niektoré smery, tak to budeš mať plynulejšie aj bez CSS.
Reply on: Urbanway 2423 #240329:
Už to tu bolo viackrát diskutované, navrhované zlepšenia ako samostatné zelené by situáciu len zhoršili.
Reply on: fanatikmhd #240390:
Áno, máš pravdu, že na Kolibu vedú aj tieto cesty, ale
1) Ak ideš po Ceste na Kamzík, tak nakoniec aj tak dorazíš k tunelu.
2) Na Krahulčej je tuším zakázaný prejazd, nehovoriac o samotnej šírke cesty.
3) Tupého je už teraz relatívne vyťažená na to, aká je úzka (nehovoriac o absencii chodníkov, zlom rozhľade a pod.), takže ďalšie autá by som tadiaľ radšej neposielal (pokiaľ by sa nerozšírila cesta).
4) Bárdošova je vcelku úzka, ale z týchto ciest je asi najpoužiteľnejšia.
Zhrnuté, podčiarknuté, vedie na Kolibu okrem hlavnej cesty asi jedna použiteľná cesta a preto by bolo dobré postaviť aj druhú cestu (najreálnejšie je asi prepojenie Koliby s Vlárskou), aby Koliba nebola odkázaná len na jednu hlavnú cestu (a niekoľko malých), pretože v prípade nejakej nehody/rozkopávky je to problém. Nová cesta by tiež odľahčila Kolibu od áut smerujúcich na Patrónku a v neposlednom rade by sa tiež mohla využiť aj pre trolejbusy a minibusy.

Minibusy k 203 sú podľa mňa reálne, ale minibus k električke by som asi viedol iba z Tupého (pri predĺžení 145 po Tupého k Slimáku by sa na električku dalo prestúpiť), po Krahulčej by som minibus (aj keď by to nebol minibus, ale auto) radšej neviedol.
Reply on: si #240391:
Potrebuješ. Aj keď menej. V tom prípade je to taxislužba.
Reply on: fanatikmhd #240390:
....a pokial zvolis vozidlo s 8 miestami, tak aj vodic ti na to staci s papiermi "B"....
Reply on: Urbanway 2423 #240380:
No, chápem že zjazdnosť je v tomto prípade trochu vecou podstatnejšou, ale, Ak berieme zjazd z Koliby kade ide trolejbus ako "hlavný" výjazd, nemá koliba daľšie výjazdy v podobe:
1) Cesta na kamzík, (jednosmerná nadol)
2) Krahulčia (do Ahoja)
3) Tupého (k Figaru, rovnako ako celý Ahoj)
4) Bárdošova (do kramárov)
Nie je to aj dosť? Práve v combe s minibusmi ktoré by ich zviezli buď k električke na račianskej (využitie Tupého a Krahulčej) alebo k trolejbusu 203 či ako už súčasná linka na Kramáre) ako solídna alternatíva k autám?
Inak jo, ak nie intervalová, na zavolanie, stačí defacto dodávka za 50 000€, ani netreba také veľké vozítko ako Rošero, skôr nejaký formát Masteru alebo niečoho obdobne veľkého, 8-10 miest, bočné posuvné dvere sedadlá 2+2+2+2 vľavo, vpravo od dverí ulička....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.