Na Kolibe je hlavným problémom šírka cesty, ako aj to, že autá často zvyknú stáť na ceste tak, že blokujú jeden pruh. Riešením by mohlo byť vybudovanie druhej cesty na Kolibu, čo by trochu uľavilo súčasnej ceste (autá stojace na ceste by to síce nevyriešilo, ale aspoň by ich bolo jednoduchšie obehnúť). Takisto je problém v podjazde pod železnicou, kde sa miešajú autá v smeroch Jaskový rad - Pionierska, s autami Koliba - Karpatská, tu by možno pomohla nejaká CSS (ideálne synchronizovaná s tou pri Ymce), ktorá by púšťala autá v týchto dvoch hlavných smeroch. Podľa mňa by pomohlo aj to, ak by boli na križovatke Karpatská x Šancová dva pruhy v smere z Koliby (ak by sa posunul ostrovček, tak miesto by tam bolo), aby autá odbočujúce doľava neblokovali autá idúce rovno. Autá odbočujúce na Šancovú by mohli mať zelenú zvlášť, aby nekrižovali autá idúce na Kolibu, vďaka čomu by ich prešlo cez križovatku viac.
Síce je to už dávno odstránené, ale dovolím si postreh: dnes poobede bola na semaforoch pod Kolibou(Šancováx Karpatská) nehoda auto vs. motorka. Podľa polohy vozidiel predpokladám, že to bolo ovplyvnené signálnym plánom, keď sa motorka od koliby na račko na poslednú chvíľu pokúsila prejsť križovatku a medzitým dostala zelenú hlavná cesta... Račko-Karpatská sme v 209-tke išli cca. 10 minút slimačím tempom, 5 minút predtým som videl 209-ku pred semaformi šancová/račianska čakať, kým sa pohne kolóna, prešla až asi na tretiu zelenú. A teraz tvrďte, že tá križovatka pod Kolibou je ok... osobne si myslím, že celý ťah, ktorým chodí 203-ka od prezidentky až na Kolibu na konečnú, je plný problémových miest.
Netipoval by som, ze Feri pojde lietadlom z Ferihegy Normalne to z Pesti vezme zltym papa-busom, cestou po M1 sa zaregistruje na e-hranici a pri Slovenskej technickej norme Oroszvar si hodinku pocka na atraktivnu IDS linku 90, aby si medzitym stihol kupit JCL.
A potom prejsť cez Jarovce špeciálnym bus pruhom, pretože Delta variant je za volantom disciplinovaný (okrem znalosti času a okresných hraníc, ako jeho predkovia), dáva prednosť chodcom, púšťa verejnú dopravu zo zastávok a nejazdí v bus pruhoch.
tak logicky sa dá predpokladať, že zopár fanúšikov (Zuza, Edo, Boris, ... ) si s ním bude chcieť spraviť selfíčko, čiže ho pozvú aspoň na kávu a zákusok ... ale bodaj by si mal pravdu a verejná doprava by netrpela
Pokiaľ sa robia takéto porovnania, tak len pripomínam, že rakúsky klasický benzín treba porovnávať s cenou "prémiového" benzínu v SR.
Keďže v AT sa ešte (aspoň čo som naposledy tankoval) predával E5, zatiaľ u nás je E5 len ako "prémiový" a za nižšiu cenu sa predáva tá viac riedená sra***.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Urbanway 2423