to je zas otazne co sa tyka toho co posudzujes ako vplyv.... pokial ti tam prejde jeden spoj denne (nehladaj za tym nic len extrem pre porovnanie) a elektriku vyrabas kdesi v uholnej elektrarni, tak ti aj ekologicka stopa na vyrobenie trolejov, trakcnych kablov a pripadne aj stlpov vyde dostatocne vysoka aby si ju nerozpustil vo vyssej ucinnosti tej uholnej elektrarne....
určite nie, ak sa pri tom rozmýšľa. no história nás učí, že nie vždy sa používa rozum. to by sme nemali terajší stav - Solaris, Mercedes, Sor, Iveco a plus dožívajúce Karosy a Tedomy.
či to nebude tým, že v DPB niekto rozmýšľa, a nechce tu mať X druhov električiek od X výrobcov. najhoršia vec čo sa pri tých obstarávaniach stáva je, že nakoniec má podnik veľa typov vozidiel od veľa výrobcov ( viď autobusy ) čo v konečnom dôsledku predražuje údržbu.
UPDATE tendra na obojsmerne elektricky.
Prihlasovanie sa do 10.3. Specifikacia silne okopirovanie tendra z roku 2014, uz viac na de8ila to nemohli dat. Transparentnost sa nenosi ani vo "vynovenom" DPB.
Druhý bod: Obyvateľom Blumentálskej by sa o dosť predĺžila cesta, keby jazdili okolo Steinu a po Bernolákovej a navyše si myslím, že tam nejazdí až toľko áut, aby to spôsobovalo výrazné problémy.
Šiesty bod: S týmto v podstate súhlasím, ale na chodníku by potom asi bolo vhodné osadiť zábradlie/nejako fyzicky oddeliť cyklotrasu od chodníka (napr. nejakým obrubníkom/vyvýšením), aby to nedopadlo ako na Farského, kde cyklisti vrážali do chodcov.
Siedmy bod: Tá dynamická preferencia by pomohla, ale aj tak by to najmä v smere z centra bolo dosť komplikované. Teraz sa navyše rozšíri aj chodník pred nemocnicou (čo je samo o sebe pozitívne), čím sa uľahčí prestup z L4 (z centra) na trolejbusy, lebo nebude nutné ísť cez prechod vpravo: https://goo.gl/maps/jifhs1fXyNdwJXEC6 , ale bude sa dať prejsť aj priamo po rozšírenom chodníku (vpravo od toho malého ostrovčeka so stĺpom TV), takže ten prestup podľa mňa nebude nejaký strašný.
Od Slovnaftky na Trnavské mýto sa bude dať dostať pomerne jednoducho. Okruh Americké námestie - Špitálska - Ul. 29. augusta - Mickiewiczova - Americké námestie. Celkovo tak 3-4 minúty jazdy navyše, čo mi príde, vzhľadom k tomu luxusu natankovania v centre, nie veľmi zaťažujúce. .
K druhemu bodu - kebyze spravia lave odbocenie z Bernolakovej (od Kriznej) na Blumentalsku, tak by auta vedeli vylucit z triangla. Vedel by si sa tam dostat cez Bernolakovu a okruhom cez Majkovu a vyjazd by si mal cez Bernolakovu na Radlinskeho.
Treti bod: myslel som, ze auta budu blokovat elektricky od Slovnaftu a pripadne krizovatku od Zahradnickej, kedze vieme ako mnohi beru "neupchavat krizovatku"...
Siesty bod: No chodec vs cyklista a auto vs cyklista - osobne si myslim, ze horsie dopadne stret v pripade toho druheho. Plus nemame niekde aj "zmiesane" chodniky, kde su chodci a cyklisti? Tych par metrov by bolo urcite menej koliznych ako ked ich nasilu potlacia medzi auta a zbytocne zvysia riziko pre nich.
Siedmy bod: kebyze sa tam da plna dynamicka preferencia MHD tak by to nemal byt problem. Myslim si, ze by to nebolo o nic komplikovanejsie ako Racianske myto a zaroven je tam radovo nizsia doprava ako na Racku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Urbanway 2423