Pocul som nieco o Neoplane a MANe, ale dufam, ze tym nakoniec nejakou nahodou nemyslia ten dracikovy plynovy Novoplan, co stoji v SPP a na transparente mal istu dobu DPB
vsetkym uzivatelom tychto stranok prajem do noveho roka len to, co sami chcu, co najmenej 10haliernikov v penazenke, co najlepsieho prezidenta, pekny vstup do unie a aby rok celkovo bol lepsi, ako naozaj bude.
PF2004
*hroch
ps: vedeli ste, ze man zapozicia dpb na testovanie plynovy autobus neoplan? podla informacii priamo od dovozcu by sa mal autobus objavit v premavke zaciatkom roka (presny datum ale nikde ), mal v bratislave premavat do konca marca a potom sa prestahovat do ineho mesta... tak zhavte fotaky
Platí sa osobným stretnutím?! A to ma ako donúti to zaplatiť, hlavne keď mám niečo ako clir. A to už ma hádam výjde lacnejšie wap a imhd.sk nie? Treba mu urobiť nálepkovú konkurenciu.
Tak ti postupne odpoviem
1. No pozor, na tratiach, ktore boli stavane "pevnymi svorkami", su stlpy od seba nejakych 20 metrov(fakt tam vopchas jeden klbovy trolejbus), napriklad Mileticka.. A kedze v hre je to vedenie pevne, tak sa prisposobujem skutocnosti
2. No to je pravda Zastavky fakt nie su oznacene.. Nejako vyriesim
3. To je tiez pravda, ale da sa naucit. No planujem to prerobit tak, ze to budu krivky, a nie len "stvorceky", takze ten problem sa casom vyriesi.
4. No to bude dost tazke urobit realne jazdne vlastnosti
Andy: No tak ten simulátor je riadny pokrok, hlavne čo sa krajiny týka a samozrejme výber vozidiel. Ešte nejaké tie kĺbaky.
Ak môžem napísať nejaké chybičky, teda ak sa neurazíš, tak:
1. Stĺpy sú strašne blízko pri sebe. V podstate na dĺžku jedného vozidla a v skutočnosti medzi stĺpy vopcháš 2 kĺbaky.
2. Chýba popis trate (alebo som si ho nevšimol) ale neviem ktorá zastávka je ktorá a tak som jazdil ako sa mi zachcelo.
3. Zákruty trochu ostré alebo som len neschopný a vždy sejmem stĺp
4. Brzdenie je trochu divné zo 72 zabrzdíš na 10 za dve sekundy, ale z 5 na 0 nie a nie zastaviť a trvá to dlho.
Ale je to skvelé.
Spectre, Papyr: Aha, tak ja som to zle pochopil. Ja som myslel, že ten zotrvačník sa roztočí tým, že sa tých palíc dotkne, gyrobus by išiel dalej a obyčajným mechanickým roztočením by bola šťava. .-)
No neviem ako DP zvládol noc, ale o 2:30 stáli na Rádiovej trole s nahodenou 205. Bol tam aj 15TrM ako 205. Možno nakoniec spravili posili.
ono existuje rekuperacia a nie je ju problem pouzit aj pri vozidlach s trolejmi (E,T), akurat ze tu energiu co vyprodukujes ty pri brzdeni nezuzitkujes ty, ale ine vozidlo v trakcnom useku. Odpadaju ti tak straty pri prenasani vykonu energii z elektrickej na kineticku zotrvacnika a naopak.
Proste ten zotrvcnikovy patent moze byt sice pekny, ale jeho efektivita je dost mizerna (aspon co sa spotreby tyka), lebo 1. mas tam viacero premien energie a kedze ziadna nemoze byt 100%, tak vysledne straty su vyssie; 2. ten zotrvacnik ma aj dost vysoku hmotnost, takze aj celkova hmotnost vozidla vdaka tomu vyraze narastie a je ti dufam jasne ake to ma ucinky na spotrebu...
Energiu si to samozrejme nevyrobi samo, ale zase napr. pri brzdeni sa moze pohybova energia gyrobusu prenasat naspat do zotrvacnika, cim sa rozhodne dost energie usetri, najma v mestskej prevadzke, ked sa na kazdej druhej krizovatke brzdi a stoji. Aspon ja si myslim, ze to funguje tak.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hefec
Energiu si to samozrejme nevyrobi samo, ale zase napr. pri brzdeni sa moze pohybova energia gyrobusu prenasat naspat do zotrvacnika, cim sa rozhodne dost energie usetri, najma v mestskej prevadzke, ked sa na kazdej druhej krizovatke brzdi a stoji. Aspon ja si myslim, ze to funguje tak.